အားလုံး Season (2)ကိုမရှင်းဘူးလား....တကယ်တမ်းကတော့ ရှုပ်ပါတယ်...ထယ္က ဦးနှောက်အကြိတ်နဲ့သေသွားတာအမှန်ပါ....ဒါပေမဲ့သူလူပြန်ဝင်စားခဲ့တယ်....
Question- ဘာဖြစ်လို့ သူရဲ့ဝိဉာဉ်က အပြင်ဘက်ကိုရောက်နေတာလဲ.....
Simpleပါ...
Answer- ထယ့်မှာအမြွာရှိပါတယ်...ဆိုဟီးက မသိပါဘူး...ထယ်ရဲ့အဖေကလည်း...သူ့ကိုလိမ်ထားပါတယ်...
သူ့မှာအမြွာတယောက်ရှိတယ်ဆိုတာ....ဒီအမြွာနာမည်က ကင်ယောင်းပါ...ဆော့ဂျင်ခေါ်နေတဲ့ ကင်ယောင်းက...သူပါပဲ...
သူကသက်သက်မဲ့မဲ့ သူ့အကိုနာမည်ကိုယူထားတာပါ....Question-ကင်ယောင်းက တယောက်တည်းလား....ဆော့ဂျင်နဲ့အမျိုးတော်တာလား....
မဟုတ်ပါဘူး...
Easyပါ...
Answer- ကင်ယောင်းနဲ့ကင်ထယ်ယောင်းအမေက သူတို့ကိုအရမ်းချစ်တာပါ...ဒါပေမဲ့ 6လသားအရွယ်မှာ သူတို့နေတဲ့နေရာမှာ အမှုခင်းတခုဖြစ်ပွားခဲ့တယ်...
ကင်ယောင်းက ပြန်ပေးဆွဲခံရတာပါ...သူ့ကိုပြန်ပေးဆွဲခဲ့တဲ့လူက သူ့ကိုတနေရာမှာပစ်ထားခဲ့တာပါ...လူတေယာက္က မွေးစားလိုက်တာပါ...ကင်ယောင်း 16နှစ်သားမှာ..ထိုလူကသေသွားခဲ့တယ်...
Question- ဆိုဟီးကော ဘယ်လိုပျောက်သွားတာလဲ...သူငယ်ငယ်တုန်းက ဘာဖြစ်လို့ပေါ်လာပြီး ပျောက်သွားတာလဲ
Easyပါ
Answer- ဆိုဟီးက 4နှစ်သမီးအရွယ်မှာ...ပျောက်သွားခဲ့တယ်...ဒီတုန်းက အမြွာလေးတွေလည်းတူတူရှိနေသေးတာပဲ...
5နှစ်ကြာတော့လီမျိုးရိုးက တိုက်တိုက်ဆိုင်ဆိုင် မြေကွက်ကိစ္စကြောင့်ဒယ်ဂူးကို ခရီးသွားခဲ့တယ်...
ဆိုဟီးကို ကစားကွင်းတနေရာကို ခေါ်သွားခဲ့တယ်...ဆိုဟီးလည်းမသိခဲ့ပါဘူး....ထယ်ယောင်းက သူ့မောင်လေးဆိုတာ
ကြီးလာတော့...ဆိုဟီးလည်းနောက်မှ...နောက်တယောက်ရှိတာကို...
သူတို့သုံးယောက်ကွဲသွားတာပါ...ဆိုဟီးက လီမျိုးရိုးရဲ့မွေးစားခြင်းကိုခံရတာပါ...
ကင်ယောင်းက လူတယောက်ရဲ့မွေးစားခြင်းကိုခံရတာပါ...