Naturalni wrogowie aŁtoreczki oraz cykl rozwoju hejtera

1.2K 115 43
                                    

🦂🦐Rak alert🦐🦂

AŁtoreczka w wielu badanych przeze mnie przypadkach sama ściągała na siebie drapieżników gotowych rozszarpać w zębach jej książkę, między innymi nachalnymi i źle skonstruowanymi reklamami. Serio. Działają one jak lep na muchy... znaczy lep na hejteruff.

Ale wybite szambo innym razem.

Możemy wyróżnić kilka rodzajów drapieżników i padlinożerców żywiących się martwymi bądź działającymi kontami aŁtorek:
🐵 hejterz,
🐵 analizatorzy,
🐵 korektorzy.

Często wszyscy są wrzucani przez swe obiekty spożycia do jednego wora zuych i bez serca hejteruff. Ja jednak jestem za rozróżnianiem tych osobnych gatunków, chociażby ze względu na odmienne ich zachowania w internecie, odmienne stadia połowicznego rozkładu na inne pierwiastki chemiczne i różne szeregi promieniotwórcze np: torowy (to takie na czym pociągi nakurwiają).

Cykl rozwoju hejtera

Stadium gąsienicy korektora

Zacznijmy od początku. Nic nie świadoma osóbka trafia na rakpad.
[*]
Widzi aŁtoreczki. Jako, że zapewne jest miłą osobą z natury zostaje korektorem. Chce pomagać aŁtorkom, by stały się lepsze w tym co robią i nie rozsiewały ziaren raka po całym polu internetu.

Stadium poczwarki analizatora*

AŁtoreczka nie słucha. Nie obchodzą jej dobre rady. Korektor zaczyna się irytować i rzuca tą niesatysfakcjonującą robotę w cholere. Wtedy zostaje analizatorem i (tutaj jeszcze grzecznie) wytyka bombelkowym aŁtorkom błędy.

Stadium hejtera

AŁtorki się na niego rzucają.
JAK MOSZESZ SKURŁYSYNIEEEE NIE BENDZIE MNIE OCENIAĆ KTOŹ KTO MIAU WINCYJ HUJUF W GEMPIE NISZ JA FRYTEK (hehe kto tu miał więcej chujów w gębie moja droga aŁtoreczko to bym polemizowała).
Analizatora trafia szlag. Nie przejmuje się już uczuciami aŁtorek. Zaczyna się rzeź, chaos i zniszczenie na pancerniku.

HANS BRING THE FLAMMENWERFER!
Roger, roger

*Tutaj opisuję analizatora jako osobę, która grzecznie i profesjonalnie wytyka błędy techniczne, gdyż akurat taka definicja funkcjonuje w moim kręgu znajomych. Warto zauważyć, że z zależności od ludzi osoba analizatora jest postrzegana inaczej. Czasem jest on korektorem, a czasem już hejterem. Wszystko zależy od subiektywnej opinii i doświadczenia konkretnej jednostki.

Wszystko o aŁtoreczkachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz