Mimo poznania daty powstania gatunku aŁtoreczek nie jest do końca jasne kiedy zaczęły się rozprzestrzeniać. Biorąc pod uwagę losowe rozmieszczenie osobników na kuli ziemskiej nie wiemy jak się rozmnażają ani nie znamy ich tras migracji. Można jednak założyć, że przemieszczają się od domu rodziców do centrum miasta w czasie ich kłótni i ucieczek z domu (no bo jak żyć, gdy mame nie daje pieniędzy na kosmetyczkę?).Od dawna można spotkać ludzi piszących w internecie na chociażby blogach/jakże (nie)znanym powszechnie portalu lol24* czy właśnie wattpadzie.
Tendencje do popełniania błędów ortograficznych pojawiły się za to już w XX wieku. Przykladem może być tu hociarzby wiersz Pana Jasińskiego
"Nuż w bżuhu" zaliczany do kanonu literatury futurystów z okresu międzywojennego.Potem tendencja do błędów wyraźnie osłabła a żadne tego typu dziĘUo się nie wybiło w tej szarej rzeczywistości nudnej i poprawnej gramatycznie literatury. Dopiero wraz z rozpowszechnieniem się dostępu do Internetu i zmniejszenia kontroli rodziców (Januuuuszzz naszaaa Dżemsika jest już duża trza jej telefon kupić) niestabilne emocjonalnie dwunastolatki przeceniające swoje umiejętności (i nieco zajeżdżające narcyzmem) dostały możliwość szerzenia raka na skalę globalną, lokalną, domową i latający potwór spaghetti raczy wiedzieć jaką jeszcze.
*Bierta linka Panie i Panowie, jak macie na tyle psychy i czasu to cztajta co tam jest. Ostrzegam, że nerwy na to trzeba mieć mocne. A, i nie odpowiadam za niecenzuralne reklamy, które mogą się tam pojawić. Wypiję kieliszek denaturatu Was
https://lol24.com/opowiadania
CZYTASZ
Wszystko o aŁtoreczkach
HumorJest to dzieło charakteryzujące aŁtoreczki wattpadowskie i nie tylko.