Julie era una noia que va viure l'època de la fi. Era l'any 2222, un any on tot pintava malament. La humanitat començava a tenir una tecnologia massa avançada, la qual estava destrossant el planeta. Hi havia poc oxigen natural per a la gent que hi vivia, els pols s'havien desfet i en el món, pràcticament ja no hi quedava naturalesa. Julie vivia en una immensa ciutat anomenada La Catalana, i amb tan sols vint-i-dos anys l'havia vist créixer des de Barcelona fins al que era ara, una ciutat que englobava una comunitat autònoma d'Espanya. Les ciutats no paraven de créixer, ja que així l'economia era major en cada una d'elles i la tecnologia podia seguir avançant.
Ella era una noia que treballava en un depriment supermercat, era una noia a la qual la seva vida no li agrada i que necessitava alguna cosa que la motivés.
Un dia, després de sortir de la feina, va quedar amb el seu millor amic, en Sawn. Estava enamorada d'ell des de feia molt de temps, però explicar-li li semblava massa complicat.
***
Sawn era un noi al qual no li agradava el món, els avenços que havia fet la humanitat li semblaven horribles i també creia que era terrible el fet de que uns cent cinquanta anys abans haguéssin assassinat a la major defensora de la naturalesa i del medi ambient, Greta Thunberg, la seva ídola d'ençà que havia conegut la seva existència. Ell treballava en una associació contra la desaparició de la natura, una feina la que li agradava, però trobava que ningú important feia cas al que la seva associació i ell feien. Era un noi atrevit, extrovertit i que cuidava molt a les persones que estimava.
Un dia que tenia festa, va decidir quedar amb la seva millor amiga, la Julie, per declarar-li el seu amor. Ja feia molts anys que n'estava enamorat, però mai s'havia imaginat de dir-li, però aquell dia era especial i estava segur que podria fer-ho.
YOU ARE READING
L'amor que va fer la guerra
ActionJulie i Sawn son dos molt bons amics que desenvolupen una relació més complexa. Ells vivien en l'any 2222 un any el qual està catalogat com l'època del fi. La tecnologia havia avançat tant que la naturalesa estava en perill d'extinció. A partir d'a...