5. Justin

4 0 0
                                    

Julie es trobava fatal i en Sawn no sabia que fer, ja que si passava massa temps des del primer atemptat, la gent es pensaria que havia sigut una cosa passatgera i que no passaria mai més, en canvi però, no podia fer-ho sol, necessitava l'ajuda d'algú per fer-ho. Ell sense avisar-la va trucar un company d'institut de la Julie amb el qual s'havien fet molt amics amb ell. Ella no sabia que es coneixien i en Sawn tampoc volia que ho sabés ja que li interessava fer l'atemptat sense que ella ho sabés. 

Quan la Julie es va adormir en Sawn va sortir del pis sense fer soroll, per trobar-se amb el Justin l'ex-company de la Julie. Es van trobar al celler de la casa d'en Justin. Quan va arribar en Sawn va aparcar la moto a davant de la tanca que rodejava aquella casa fosca i amb un jardí gegant. Ell va obrir la petita porta blanca de la tanca i va caminar per un caminet  fet amb lloses de pedra fins arribar a la porta de la casa. Allà va trucar al timbre i aquest va fer un so estrany, després d'esperar uns segons en Justin el va obrir i el va invitar a passar. Ja a dins van travessar un passadís amb quadres i mobles amb un estil molt diferent al que semblava la casa des de fora; des de fora semblava una casa antiquada i no gaire arreglada en canvi per dins semblava una casa completament diferent. En un punt del passadís van trobar unes escales les quals els van portar fins a una gran sala on hi havia un gran sofà davant d'una gran televisió. Al fons hi havia un escriptori amb un ordinador acompanyat d'uns mobles d'estil modernista. Els dos van seure al sofà i en Sawn li va explicar el pla amb tots els detalls. Van estar compartint idees una bona estona fins que en Justin es va apropar lentament a en Sawn i el va besar amb una passió incontrolada. En Sawn de seguida es va separar d'ell, se'l va mirar i el va tornar a besar. Quan van haver acabat en Justin li va demanar que marxés. Quan en Sawn va haver sortit de la casa, ja era de matinada. Estava molt confós i no sabia que fer;  per una banda estimava molt a la Julie i volia tenir el fill que esperaven però per l'altre banda en Justin li donava un punt de frescor a la seva vida, ja que des de que la Julie estava embarassada, en Sawn dormia molt poc perquè la Julie s'aixecava per vomitar, menjava diferent ja que ella no podia menjar certes coses i això l'estava esgotant. Quan va arribar a casa, la Julie l'esperava asseguda al sofà amb una cara de desconcert que només amb amb mirar-la a la cara en Sawn va saber que havia de fer. Ell li va explicar que havia anat a comprar algunes coses amb el seu comerciant, i ella tan cansada com estava li va assentir amb una breu frase i els dos van anar al llit. 

L'endemà al matí en Sawn amb l'excusa de que sortia a comprar es va tornar a acostar a la casa d'en Justin. A aquelles hores del dia la casa es veia millor, més il·luminada. Llavors va trucar al timbre i en Justin el va obrir. Llavors es van mirar a la cara van començar a besar-s'he incontroladament i després d'una bona estona de petons van acabar al llit d'en Justin. Quan van acabar, en Sawn va sortir ràpid de casa seva per anar a comprar alguna cosa perquè la Julie no sospites. 

Paral·lelament a això la Julie estava a casa amb uns dolors terribles quan de cop va veure que en Sawn s'havia deixat el mòbil i que li acabava de vibrar. Ella el va agafar i va veure que en Justin li acabava d'escriure. Va començar a llegir-se la conversació i va descobrir que els dos estaven enrotllats. En aquell moment no li va venir res més al cap que començar a plorar sense parar i esperar que arribes en ell per demanar-li explicacions.

Quan ell va arribar la Julie plorava desconsoladament amb el mòbil d'en Sawn al costat. Ella va començar a preguntar-li que passava i si realment tenien alguna cosa. Ell ho va negar rotundament i li va dir que estaven en contacte ja que com que ella es trobava tant malament havia de buscar algú per que l'ajudes. Ella no es va creure res i va donar un cop de puny a en Sawn. Ell va quedar atònit veient com li sagnava el nas i va tornar-li el cop amb una bufetada. A partir d'aquest moment es van començar a barallar i la sang del nas d'en Sawn no cedia. En un moment pres per l'ira ell li va etzibar un cop a la panxa de la Julie i als dos els hi va caure el món al terra. De seguida, tot i les seves diferencies van córrer cap a l'hospital per fer-li una ecografia a la Julie. Després d'una bona estona d'espera, un metge es va presentar a la sala on s'esperaven ells dos i els hi va donar la notícia. El nadó havia mort i ella l'hauria de "parir" al cap de dues setmanes. Es van abraçar i es van posar a plorar. Ell li va demanar perdó i ella va dir que havia començat i per tant part de la culpa era seva. 

En arribar a casa els dos es van posar al llit i van intentar dormir amb tota la tensió que hi havia en l'ambient.

L'endemà al matí en Sawn va explicar-li a la Julie que havien passat coses amb els Justin perquè estaven planejant el segon cop, ja que com que ella no podia fer-ho ho havia de fer amb algú perquè no passes tant temps des del primer cop. Ella no s'ho va prendre gens bé i li va dir que els cops els feien junts o no els feien. A en Sawn li va quedar clar.  A la tarda ell va anar a casa d'en Justin a dir-li que s'avortava el pla. 

Va mentir. Quan es va trobar en aquella situació, no va pensar en res més que mentir. Quan en Justin li preguntava que li passava, mentia dient que no es trobava gaire bé. Van seguir preparant el pla i es van tornar a enrotllar. En Sawn sabia que no estava bé el que estava fent, però no podia evitar-ho. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 05, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

L'amor que va  fer la guerraWhere stories live. Discover now