Quan van arribar a casa en Sawn estava destrossat, ja que no podia creure que el seu pare que era una persona meravellosa hagués pogut, sol per diners posar-se en aquella desastrosa feina. En part sentia culpabilitat pel fet que si l'hagués anat a visitar quan va fer els divuit anys li podria haver canviat la seva idea sobre el planeta. Julie el va intentar consolar amb petons i carícies, però no va funcionar. Llavors com que ja era tard i ell no estava en facultats d'ajudar-la va decidir fer el sopar preferit dels dos, arròs fregit amb bolets. Quan va acabar de fer el sopar el va posar en dos plats i els va col·locar sobre la taula que hi havia a la cuina juntament amb dos gots i una ampolla d'aigua. Llavors va anar a cridar a en Sawn, ell ja dormia al sofà després de tants plors. Ella va sopar sola i el va despertar per anar al llit a dormir.
L'endemà al matí en Sawn es va despertar abans que ella i va veure la cassola amb el seu plat preferit i no va resistir i s'ho va menjar tot. Quan ella es va despertar va veure la cassola buida i va fer-li una mirada amb una petita rialleta com preguntant-li si estava bo. Ell de seguida li va dir que l'havia trobat boníssim i ella va tornar a somriure i la rialla es va apagar amb un petó apassionat. Poc després que ella esmorzes van agafar la moto i van quedar amb el seu contacte.
Al cap de deu minuts els tres estaven reunits en una gran nau en la qual feia una olor de drogues que no s'aguantava per enlloc. Ell va comprar un parell d'armes més potents que la simple pistola que havien portat al seu primer atemptat. Aquestes es deien armes pesants i eren com una espècie d'AK-47. També van agafar una arma d'electroxoc i un paquet de marihuana. Ells no pagaven al seu contacte sinó que ell els hi deixava les armes, però li havien de tornar sanes i salves i pagar-li els carregadors d'aquestes i la droga.
Quan van sortir d'allà amb tot l'armament guardat en motxilles van tornar cap a casa seva per preparar-lo. En arribar a casa van tancar les persianes velles i brutes de la sala d'estar. Van agafar paper, els filtres i barrejant-ho amb una mica de tabac es van fer un "porro" cadascun i van començar a preparar les armes. Les van netejar i carregar. Quan van acabar de preparar-les es van fer un petó i van acabar amb un sexe intens. En acabar van anar a dinar en un restaurant, on el menjar passava per una cinta transportadora i podien agafar el que volguessin.
Quasi un mes després del primer atemptat els nois van decidir començar a preparar el segon. Aquest el volien fer a la gran màquina que fabricava aquell oxigen horrorós que estava matant a pràcticament tota la gent gran. Sawn va obrir un plànol d'aquella màquina. Julie no es trobava gens bé, havia vomitat vàries vegades i ell va començar a sospitar. Va sortir de casa molt ràpid i es va dirigir directament cap a una farmàcia. Quan va arribar va comprar un parell de tests d'embaràs i va tornar corrent cap al pis. Sol arribar li va donar els tests a la Julie i ella va córrer a fer-se'ls. I com suposava en Sawn, Julie estava embarassada.
YOU ARE READING
L'amor que va fer la guerra
ActionJulie i Sawn son dos molt bons amics que desenvolupen una relació més complexa. Ells vivien en l'any 2222 un any el qual està catalogat com l'època del fi. La tecnologia havia avançat tant que la naturalesa estava en perill d'extinció. A partir d'a...