7.klootzak

95 4 0
                                    

Kijk ze ziet jurgen met een meisje

En dan is ze stil

Dan zeg bianca{ is dat jurgen nie?t

Dan zegd ze {jaa ik kan dit gwn niet geloven shit jonge.

Dan kijkt jurgen der in der ogen aan

En dan loopt ze weg en komt hij achter der aan

Jurgen {Sorry sorry Wat nu

Denise {Kil ga weg man ik vetrouwde je ik dag dat je real was Maaar neee

Je bent een fuckboy net als al die andere  laat mee..

En ze duwd hem weg en liep naar de bus halte bianca schreeuwde naar jurgen {je ben echt een klootzak A flikker praat niet meer met der .denise begon te huilen {wat moet ik doen iedereen laat me hangen dit is echt niet goed. Bianca {nee ik ben der voor je ga gwn naar huis en ga slapen.  

Na dat ik wakker ben voelt me bed nat aan ooh shit heeft hij me weer gebruikt dit kan niet waar zijn he heeft weer sex met me gehad (kevin) ik loop naar de badkamer en tot mij schrik toe zie ik bianca met kevin samen in zijn bed liggen . Ik loop in de kamer en vraag {wat gebeurd hier nouw. Kevin word boos en dwing me om met ze mee te doen gwn doe ik heg waar me vriedin bij is met haar en broer als we klaar zijn ga ik nu echt naar de douch daar voel ik dat me vagina klopt zwanger nee zal wel niet . Toen ik klaar was met douchen keek in naar me rooster ooh ik zag dat ik eerste twee uur uit ben dus genoeg tijd dan krijgt ze een berichtje van jurgen.

Jurgen {heey prinses ik vind het echt erg wat er gisteren is gebeurd maar ik hou van jouw ik wil alwen jouw je figuur je oogen je lach je bent echt me wifey ik hou van je hoe moet ik het weer goed maken? Ik laat hem blauw want ik weet niet wat ik moet zeggen jezus man ik vond het erg dat ik hem gisgteren moest zien met een andere meisje maar dat meisje kan er vrij weinig aan doen want ze weet niet dat ik met hem praat ens en .  Ik reageer op zijn app bericht denise{oke.

Jurgen{waarom zo bod.

Ik laat hem weer op blauw geloof niet in zijn praatjes is allemaal bedrog.

Hij appd me weer.

Jurgen{kom je vandaag naar me huis

Wat zal ik doen zal ik gaan of niet ik heb besloten om te gaan .

Denise{hoelaat en waar.

Jurgen{IK geef het je het adres en tijd zo

Denise{oke

Opeens beld iemand me onbekend wat een tijd stip om iemand te bellen is pas acht uur smorgens ofs ik besloot op te nemen .....

Tring* tring* tring* der tell gaat { hallo.. Niemand

geeft antwoord { hallo

HALLOO!!!! En ze hoort een meisje praten via Jurgen z'n tel ze zegt volgens mij heeft hij perongeluk gebeld en ze hoort rare geluiden * kus geluiden ze hoort dat meisje lachen en ze hebben plezier en opeens was t' stil en Jürgen ziet dat hij Denise perongeluk had gebeld en zegt { HALLO. Hallo!!! Denise roept kei hard {. FUCK YOU JE BENT FUCK BOY NET ALS ALLE ANDEREN !!! En hangt huilend op.....

zatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu