De school bel gaat yes eindelijk laatste school dag. dat zeg denise tegen haar vriedin safira ze lopen uit het lokaal vanaf het raam in het gangetje waar ze komen hebben ze zig op de aula ze zien een groep jongens *safira heeft niet zo een in die jongens. want ze ziet der ex vriendj daar staan Steven die der een dag geleden heeft uit gemaakt. na zoveel trappen naar beneden lopen komen ze eindelijk in de aula{ Denise pff dat was zwaar en dan is het nog de laatste school dag. *safira heeft een tijdje niks gezegd dat komt omdat ze aanvoelt dat er iets gaat gebeuren. {Denise gaat het saf wat is er ik ga efe drinken halen ben zo weer terug. *safira wenkte dat het goed is nu zit ze daar aleen in een aula en niet zo ver van haar vandaan is Steven...
een van de jongens die bij de groep van steven stond kwam naar der toe. zijn naam is Denie hij nam plaats en zij{saf waarom ben je de laatste tijd zo down?.. {ik weet het gwn efe niet meer me moeder die overleden is me vriend je die het uit maakt als ik hem nodig heb. *denise komt al aangelopen bij safira en Denie , denise voelt aan dat het niet zo een leuk gesprek was en saf begon in tranen uit tebarsten. *de hele aula keek ons aan shit niet nu he waar steven bij is denkt safira ze pakt der tas en loop uit het school gebouw. denise rend der achter na {saf gaat het je weet dat ik er voor je ben he . ze om helsde elkaar ,ze kennen elkaar tenslotte al zins de peuterspeelzaal. de meisjes liepen richting de bushalte en daar dronken ze hun blikje op. hun bus kwam er na 5min aan de rit was erg stil.. denise woont vlak bij de bushalte dus het koste hun geen moeite om nog efe te lopen naar de het huis van denise 2straaren achter denise woont safira dus ze zijn ook vaak samen. toen denise de deur open deed zag ze watt...
JE LEEST
zat
Teen Fictionhet gaat over een meisje 14 die allemaal problemen thuis heeft ens school gaat ook niet lekker want er gaan dingen over haar rond ze raakd ook nog met een jongen in contoct waar ze feelings voor krijgd hoelang houd dit staande.