Denise schreeuwt {stop kevin ik ben zwanger. Keven kijkt der met groote ogen aan.kevin{ben je serieus.denise{ik weet het niet zeker maar denk het wel. Kevin {denise hzo zeg je zo iets ben je gek geworden ofs. Door alle spanning geeft denise op kevin over. Kevin{wat een hoer ben jij wat bezield je.ik ren uit het huis wat moet ik doen ik ga naar bianca die weet wel raad het is nu in middels half negen savonds . Denise beld bianca dat ze onder weg naar der toe is. Bij bianca thuis gaan ze gelijk naar der kamer .bianca {nou vertel . Met een streng gezicht. Ik ben vandaag misbruikt er zijn fotos en filmpjes gemaakt ik ben echt bang bianca me broer misbruikt me zins me 6de.bianca {ooh wat erg tegen mij doet hij altijd lief wisje dat ik met hem ging? Omg wat hoor ik nu ging een van me beste vrienden gwn met me broer nee geloof het niet nu moet ik bianca het ergste nog vertellen ....
Denise{die fotos en filmpjes zijn door gestuurd.er valt een stilte .bianca{ Uhm ik denk dat het etens tijd is doei en ik wil je verlopig niet spreken de deur slaat dicht daar sta ik dan aleen voor de deur met natte kleren.
Wat zou wel niet over me denken dat ik een hoer ben of erger nog dat ik het vrijwilg deed ik ben misbruikt niemand die interese in me toont zelfs me moeder die er niet is het lijkt als me hart gwn uit me lichaam word gerukt god dam...
Hoe kan zij me nu in deze moeilijke tijd aleen laten aan de ene kant begreep ik het zij me dat ze me altijd steunt en nu doet ze dit
Het is allemaal mijn.moeder schuld als zij nouw gwn goed voor ons zorgde was het nooit zo ver uit de hand gelopen.wat ik begreep van kevin is dat onze vader me moeder had ondmoet in de club en mijn moeder wou snel geld maaken want ze wist dat hij veel geld had dus ze gingen samen naar bed en ze deeden het vaaker .mijn moeder raakte verliefd op hem maar het was niet weederzijds hij was heel rijk en heel veel mannen die voor hem werkte hij draaide helemaal door toen hij wist dat ze zwanger was hij had een van zijn mannen der ver hem te laten afvoeren naar een andere deel waar ze woonden dus daarom zijn we in deze stad beland aan de eenekant is hij wel lief hij geeft me moeder elkw maand geld om voor ons tezorgen.
Eerst efe eten en dan gaan slapen ik besloten.om morgen naar school te gaan.....
JE LEEST
zat
Teen Fictionhet gaat over een meisje 14 die allemaal problemen thuis heeft ens school gaat ook niet lekker want er gaan dingen over haar rond ze raakd ook nog met een jongen in contoct waar ze feelings voor krijgd hoelang houd dit staande.