5.Niet doen

125 7 2
                                    

Aii ze zit op De bank het is al in middels half7 *ooh shit kevin is al klaar met werken. Help wat ik doen?ik loop naar de kast om spagetie te maken nadat ik de spagiti in de kookend heete pan heb gezed komt kevin binnen. De hel gaat weer beginnen .... 

ze rend snel naar de bank om der proggama af te kijken.

Keven komt aan lopen en komt naast der zitten en zegt {alles komt goed en kijkt hem heel boos aan en schuift op en hij komt steeds dichterbij en wilt der bij d'r borst aan raken en ze schreeuwt stop en rend Naar boven maar hij komt achter der aan

{Denise kom nu hier.

Hij rend achter der aan en hij gooit iets op der hoofd en ze valt en hij probeert der kleren uit te doen maar ze probeert hem weg te duwen maar ze heeft geen kracht door die klap van der edje (hoofd) en het lukt hem en hij verkracht der na een half uur zegt hij { als je dit aan iemand zegt vermoord k jou met een dreig gezicht en hij loopt lachend de trap Af en gaat in z'n auto en rijd weg en ze licht bloedend op de grond en. Huilt en zegt { WRM IK WRM!!!'.   

Ooh shit de spageti

Ze rend naar beneden ookal heeft ze pijn ze probeerd fatsoenlijk naar beneden te lopen. Ze giet de pan over en maakt der spagetie verder af te maken....

Ze kijk naar het avond journaal ik zie allemaal bekende die een verhaaal doen over ons gezin ik vind het zo erg dat zelf mensen buitn ons huis de sutiatie allemaal weeten.

  

*tring tring tring

Haar vrienden bianca app der bianca

was tenslotte ook een goeie vrienden van daan zij woont ook niet zo ver van haar en zit tenslotte op de zrlfde school ze zaten op de basischool nog in de zelfde klas maar ik moet weer dom en stroomde af . We spraken niet meer zoveel met elkaar omdat ze er van door ging met me ex vriendje maaar ik blijf van haar houden we kennen elkaar daar te lang voor om een jongen deze vriendschap te laten breeken....

Bianca {heey hoe gaat met je veel sterkte ik ben er voor je veel downs gehad maar ik ben er voor je en veral nu omdat safira er niet meer is je broetje ook niet je broetje die 6uur geleden die is over leden ik ben er voor je als je wilt mag je bij me slapen?

{IK zou graag willen maar ik heb  me moeder nog niet verteld dat me broetje dood is en ze is om rond 10 thuis ik weet het het niet rr en ik moet tenslote me familie steunen. 

{Jaaa begrijp ik ik ben er voor je schat zullen we morgen naar safira het is dan toch zondag.

{Denise Jaaa is goed kom je dan naar mij rond half 1 zo.

{Jaaa ik ga efe me huiswerk maken omdat ik vrijdag ziek was moet ik veel in halen ya get me .

{Jaa ik begrijp je

{DOEI ik app je later wel en ga geen domme dingen doen.

Hoe bedoeld ze domme dingen doen denkt ze nauw dat ik me zelf wat aan gaat doen.....

Pff de tijd vliegd weg en ma is al thuis .

{Heey denise hoe was het hier en waar is dat kleine rod joch.

{Ma ik moet je wat vertellen .

De moeder komt geititeerd de woon kamer binnen.

{Wat is er nouw weer vraagd ze?

{Nou ma toen ik van school kwam toen zag ik broedje op de grond liggen en heb ik meteen de politie gebeld de politie agenten zijden dat hij overleden is gekomen kevin heeft aangifte gedaan en door all dir klote spanning is fransika flauw gevallen....

Het blijfd een tijdje stil in de woonkamer de moeder begon te huilen en begon denise te slaan

{Jij rot kind als ik jouw niet had was dit allemaal niet gebeurd.

Die woorden dwaalde door de hoofd ze was wel gewend dat der moeder der sloeg maar die woorden hebben de geraakt ze staat van de grond op en begon huilend naar de kamer te rennen ze deed der deur meteen op slot ......

Ze viel in een korte slaap toen ze wakker werd was het al rond 10uur .

{Shit ik moet me aankleden om met bianca naar de zieken huis te gaan ooh lord....

Voor dat ze in de douch staat pak ze der telefoon en begon der app te lezen ze had heel veel apps gehad maar ze scrolde door tot dat ze de nummer van jurgen zag ....

zatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu