Geleceğe Doğru

506 22 18
                                    

Paris'in mucidi MR. İntel zaman çamaşır makinesini bulur. Bunu Paris Belediye Başkanı'na yani Chloe'nin babasına söylemeye gider. Chloe bu olanlara kulak misafiri olur. Sonra MR. Bourgeois'yı ilk önce onun sınıfın da denenmesini için Chloe, ikna eder.

Bayan Bustier: Evet Çocuklar anlattığım gibi yarın 2 aylığına 10 yıl sonrasına gideceksiniz. Bakalım nasıl hayatlar sizi bekliyor? Eğer kötü bir yerdeyseniz düzeltmek için iyi bir fırsat. Simdi teneffüs vakti.

Chloe: Ay Mari düşünsene bir de Adrikıns Lila ile evliymiş.

Marinette: Aman Allah korusun. 

Alya: Bir de Mari ile evliymiş. Ayh Choe ve beni ziyaret etmeyi unutma Mari!

Marinette: Unutmam sizi aşklarım. 

Alya: Acaba kara kedi ve uğur böceğinin kimlikleri belli olacak mı?

Chloe: Hakikaten acaba kimler? Hawkmoth yenilmiş midir ki?

Marinette: Ah yarın görürsünüz. Yeterin (Yeter). Hadi ders başlayacak!

Okuldan Sonra ...

Tikki: Marinette? Neden durgunsun?

Marinette: Tikki ya Adrien Lila ile evliyse? Belki ben kara kedi ile evliyim? Ya ben geleceği görmek istemiyorum!

Tikki: Gitme.

Marinette: Ama bir yandan da merak ediyorum.

Tikki: Git.

Marinette: Ah Tikki hiç yardımcı olmuyorsun! 

Yarın ...

Evden çıkmıştım. Okula doğru koşuyordum. Yine geç kalıyorum !!! 

 Yine geç kalıyorum !!! 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giydim. Okula girdim. Sınıfın kapısının önüne geldiğimde kapıyı çaldım. Bayan Buister'in "Gir" sesi ile kapıyı açtım. Özür dileyip yerime oturdum.

Bayan Buister: Hazır mısınız geleceği görmeye?

Sınıf: EVET!

Bayan Buister: Harika sıraya girin. Şu zamanine çamaşır makinesinde girdiğiniz de sizin kendi kişiliğiniz 10 yıl sonra nerede ise siz de birazdan orada olacaksınız. Ve bir birinizden başka kimseye bir şey söylemek yok. Hadi bakalım 2 ay sonra görüşmek üzere. Belki orada görüşürüz. 

Herkesin zaman makinesine bindi. Bayan Buister'de bizimle geldi.

EVET YENİ KİTAP HAYIRLI OSUN. KISA BİR KİTAP OLMASINA RAĞMEN SEVECEĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORUM. YORUMLAR DA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ BELİRTMEYİ UNUTMAYIN. BU ARADA ÇAKLITLARIM BENİM BİR KİTABIM ORADA SİZİN İÇİN KİTAP KAPAĞI TASARLIYORUM. KİTABIMIN İSMİ "Sizin İçin Kitap Kapağı Tasarlıyorum." BUNA DA BİR GÖZ ATIN DERİM. BYE.

Her şey dahil:

                            🌹280 Kelime🌹

2 Aylığına 10 Sonra Yıl (Adrinette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin