"Anne!"

272 16 7
                                    

//MARİNETTE'İN ANLATIMI İLE//

Adrien: Aman Allah'ım! Anne!

Koşup sarıldı. Adrien'ın annesi yaşıyor mu? Ah Birlikte ağladılar. Sarılmaları bittikten sonra bize baktı. Kucağım da Luis ve Emma yanım da bana sarılan Hugo ve bana baktı. Gülümsedi. Luis'i ve Emma'yı kucağımdan indirdim. Üçünün de kulağına ellerini öpmesi gerektiğini söyledim.  Öptüler bende öptüm ve sarıldım. O Adrien'ın bahsettiği kadar güzel.İçeri geçtik. Ardından kapı çaldı. Hugo kapıya baktı.

Gabriel: Merhaba küçük adam yanlış geldim sanırım. Adrien Agreste'in evi nerede.

Hugo: Doğru geldin amca. Sen sarı saçlı çok tatlı bir kadının eşi misin?

Gabriel: Evet onun eşiyim. 

Hugo: Buyurun hoş geldiniz.

İçeri geldiler ayağı kalktık. İlk Adrien sarıldı. Orada da yaş döktü. Sonra bizim çocuklar elini öptü. Ben de sarıldım. Oturduk.

Gabriel: Ee Adrien nasılsın? Kaç yaşındasın?

Adrien: Bunlardan önce konuşmamız gereken şeyler yok mu baba?

Gabriel: Sor oğlum hepsini cevaplayacağım.

Adrien: Annem hani ölmüştü?

Gabriel: Annen ölmedi. Hawkmoth bendim. Annen eskiden tavus kuşu mucizesinden dolayı komaya girdi. Onu aşağıda ki yerde tutuyordum. Uğur böceği ve kara kedinin mucizesine o yüzden ihtiyacım vardı. Anneni canlandırmak için. Bir süre Nathalie tavus kuşu mucizesini kullandı. Sonra tamir ettim. Sonra uzun bir araştırma yaptım. Bir ilaç buldum. Annen de denedim. Ve uyandı. 

Adrien: Nasıl tepki vereceğim şimdi buna? Şaşırsam mı? Mutlu mu olsam? Üzülsem mi? Sanırım mutlu olacağım.

Hugo: Ne yani baba Hawkmoth senin baban mı?

Adrien gülümsedi. 

Adrien: Gel bakıyım buraya.

Hugo yanına gitti.

Adrien: Luis, Emma siz de gelin.

Onlar da gitti.

Adrien: Bakın bu benim annem Emilie ve bu da babam Gabriel.

Luis: Baba ayyen çok küzel. ( Baba annen çok güzel)

Emma: Kendinizi düzgün tanıtın. Merhaba ben Emma Agreste, bu tatlı küçük çocuk Luis Agreste ve çok sevdiğim abim Hugo.

Emily: Senin çocukların mı Adrien?

Beni göstererek.

Adrien: Evet benim karım ve çocuklarım.

Marinette: Merhaba efendim.

Gabriel: Marinette Dupain-cheng ile mi evlendin?

Adrien: Hayır baba!

Ona şaşkınca baktım.

Adrien: Marinette AGRESTE ile evlendim.

Gülümsedim. 

Emily: Harika bir eş bulmuşsun kendine tebrik ederim oğlum. Sen çok iyi bir birey olmuşsun...

2 Ay sonra...

FİNAL BİR SONRAKİ BÖLÜM HADİ BYE BYE.

Her şey dahil:

                           😎309 Kelime😎



2 Aylığına 10 Sonra Yıl (Adrinette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin