//Marinette'in Ağzından//
Tam gidecekken bir kadın, pardon bu Butterfly bize seslendi. Yanında da bir kadın.
Butterfly: Hey uğur böceği ve Kara kedi!
Küpelerim ve Kara kedinin yüzüğü öttü. Kara kedi biraz yaklaştı.
Kara kedi: Lila, Kagami! Siz, mucizeleri mi çaldınız!
Badbutterfly: Artık lila veya Kagami değiliz kedicik. Hahaha 😆 artık badbutterfly ve Horrified. Eğer Adrien balım o pislik ile evlenmeseydi benim olurdu.
Horrified: Yada benim. Hıh o paçoz var ya o paçoz! Adrien aslında onun ile evlenmek istemedi. Zorladı o sürtük.
Ben sinirle yoyomu o Horrified denen şeye fırlattım. Tam o anda akuma geldi. Yoyoma girdi.
Badbutterfly: Adalet böceği. Ben badbutterfly. Kagami denen bozuntu seni kızdırıyor. Adalet sağlanmalı.
Yere çöktüm. Başımı tuttum. İçime kötülük girmeye çalışıyordu. Dönüştüm. Kara kedi başımdaydı. Dinleme onu diye çığlıklar yükseldi. Tam ona kendimi bırakmıştım ki içimdeki iyi düşüncelerin hepsini aklıma getirdim. Adrien, çocuklarım, Paris hepsinin bana ihtiyacı var.
Uğur böceği: AHHHHHHHH! KÖTÜLÜK İSTEMİYORUM. DÜNYA İYİLİK İLE DOLMALI!
Bu sözleri dedikten sonra akuma yerine bir sürü bembeyaz kelebekler çıktı. Beni havaya kaldırdı. Badbutterfly etkisiz kalmıştı. Kelebekleri oraya doğru sürüp kelebek mucizesini aldım. Bunu fırsat bilen kara kedi de tavus kuşu mucizesini aldı. Kelebekler beni yere bıraktı. Dönüşmek üzereydim. Emma, Hugo ve Luis şaşkın şaşkın beni izliyorlardı. Hugo da ikinci şans mucizesi takılıydı. Emma da at mucizesi ve lazım olur diye Hugo, Luis'e illüzyon mucizesini vermiş. Yani tilki. Polisler geldi. Lila ve Kagami'yi hapishaneye attılar. Sonra eve geçtik. Dönüşümden çıktık. Tüm mucizeleri aldım ve kutuya kapattım. Tam o sıra da kapı çaldı. Hugo bakmaya gitti. Kapıyı açtı.
Hugo: Anne, baba bunlar kim?
Kapıya gittim. Ağzım açık kaldı. Ardından Adrien geldi. Ağzı açık gözleri şaşkınlık gözyaşları ile boğulmuştu.
EN HEYECANLI YER YAZAR BURADA KESER. YTAŞASIN KÖTÜLÜK. ŞAKA ŞAKA ATARIM BİRAZDAN. FİNALE GİDİYORUZ!
Her şey dahil:
✨319 Kelime✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Aylığına 10 Sonra Yıl (Adrinette)
Teen FictionParis mucidinin zaman makinesi bulması ile başlıyor bu hikaye. Paris Mucidi Mr. intel zaman makinesini bulur. Paris'in belediye başkanı yani Chloe'nin babasına götürür. Chloe bu druma kulak misafiri olur. Babasına sınıfının denemesi için izin ister...