Gerçek Avcısı

291 12 8
                                    

//Adrikıns'ın ağzından//

Hemen dönüşmeliyim.

Olay yerine gittiğim de Leydim oradaydı. Uzun zaman oldu birlikte savaşmayalı. Buda kim? 

Akumalı: Ben gerçek avcısıyım. Kimse sır saklayamayacak artık. Siz de uğur böceği ve kara kedi siz de! Hahaha 😆 

 Siz de uğur böceği ve kara kedi siz de! Hahaha 😆 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( RESMİ PİNTERESTTEN BULDUM .d)

Kara Kedi: Plan ne leydim?

Uğur böceği: İlk önce zayıf noktalarını bulmalıyız. Düşmanı iyi tanımalıyız. Sanırım gözlerinden akan yaşlar çoğalıyor. Ve kişiyi sarıyor. Sonra da doğruları söylüyorlar. 

Bir an da göz yaşları Uğur böceğini sardı.

Kara Kedi: Kedi klizim (böyle yazılıyor sanırım hiç bir fikrim yok)

//YAZAR//

Uğur böceği kara kedinin onu kurtarmak için kedi klizimi aktif ettiğini görür. Yoyosu elindedir. Fakat göz yaşının içinde tam o anda "İkinci şans" sesi duyulur. 2 dakika öncesine geçilir. Tam göz yaşları geliyordur ki Emma at mucizesi ile annesini ve kendisini yana ışınladı.

Badbutterfly: Ah yine bu bücürler!

Uğur böceği: Akuma mendil de olmalı. Göz yaşlarını mendil ile atıyor. Şanslı tılsım.

Şanslı tılsım da mucize kutusu vardı. Küçüklerinden yani. Yani mucize birleştirme zamanı.

Emma annesine ejderha mucizesini verir. Ve birleştirir. 

Uğur böceği rüzgara dönüşür. (DİP NOT: EJDERHA MUCİZESİ SU, RÜZGAR VE ATEŞE DÖNÜŞEBİLİYORDU.) Gerçek avcısının önünde hortum oluşturur. Hortum içine alır gerçek avcısını. At mucizesi ile Emma kara kediyi gerçek avcısının yanına ışınlar. Dengesini kaybeden gerçek avcısı hortumun içinde takla atıyordu. Önceden aktifleşmiş kedi klizim ile mendili yok eder kara kedi. Rüzgar dönüşümünden çıkan uğur böceği akumayı yakalar. 

Ve şanslı tılsım. 

AZICIK GÜLMENİZ İÇİN BU VİDEOYU İZLEYİN. BAĞIMLILIK YAPIYOR. 10 DAKKALIK BULDUM

BİZ NİYE ŞARKI KOYUYOZ. ÇÜNKÜ SENLE ŞARKI İLE OKU. SIKILMA. OKEY. NEYSE BYE BYE.

Her şey dahil: 

                            🎂257 Kelime🎂

2 Aylığına 10 Sonra Yıl (Adrinette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin