ESTERS PERSPEKTIV:
Jag tittar igenom videon en gång till och funderar på om alla mina 128 000 prenumeranter kommer gilla den här videon. Jag skulle inte tro det men hälften gillar den nog i alla fall, bättre än inget.Jag tittar så att alla bilder och rutor kommer in på det ställe de ska och skriver sedan en kort text om videon och publicerar den sedan på Youtube. Jag hoppas någon tycker om den i hela världen!
FELIX'S PERSPEKTIV:
Katia håller på för fullt att försöka hitta en tjej till vår musikvideo. Hon och Daff har letat igenom nästan alla kända personer: bloggare, YouTubers, sångare, artister och skådespelare med mera med mera.Dock tycker inte Katia att vi har hittat "den rätta" för uppdraget så hon och Daff har fortsatt att leta.
Nu har Katia nästan gett upp och sitter mest och slötittar igenom Instagram om någon foooer skulle passa eller så.
Jag själv har gett upp jakten för länge sen men plötsligt poppar ett namn upp i mitt huvud, namnet på den snyggaste tjejen i världen(efter Beoncé, ingen är snyggare än Beoncé): ESTER RANGDT!
Jag hoppar till lite av all entusiasm jag får när jag kom på henne, hon borde vara perfekt för uppdraget!
"Katia!" nästan skriker jag.
Hon tittar lite rädd upp och tittar frågandes på mig.
"Jag har kommit på vem vi ska ta!" säger jag och hon lyser upp i ett leende. Jag fångar även Oscars och Ogges intresse om vem jag har kommit på.
"Vem????" frågar Oscar entusiastiskt.
"ESTER RANGDT!!!" tjuter jag ut och ser att både Ogge och Oscar gillar förslaget. Vi tittar förväntansfullt på Katia.
"Jaaa...." säger Kat dröjande.
"Hon blir nog bra!" säger hon och ler sedan stort mot oss. Jag ler både inombords och i ansiktet, äntligen ska jag få träffa min kändiscruch! Dock så delar jag, Ogge, Omar och Oscar på att ha henne som kändiscruch...
YOU ARE READING
Jag tror jag gillar dig
Fanfiction"När jag ser honom pirrar det i magen, du vet, sådär som när man är kär. Men jag är inte kär i honom." "Jag vill kyssa dig här och nu!"