2. SUPRISE

31 2 0
                                    

ESTERS PERSPEKTIV:
*nästa dag*
Jag vaknar av mitt alarm som gör precis det det ska göra, väcka mig. Jag sträcker trött ut armen och letar efter väckarklockan med handen. Jag hittar knappen som stänger av det tjutande ljudet och sätter mig sedan upp.

Ännu en dag som antagligen blir som alla andra. Varför händer det aldrig något annat än det gamla vanliga?

Jag hör att min mobil vibrerar gång på gång på gång. Jag tittar skärmen och ser:
"OMG ESTER"
"GRATTIS ESTER"
"CONGRATULATIONS"
"Ester Ester"
"ESTEEEEEER"
"The Fooo följer dig!!!!!!!!!!! OMG GRATTIS"

Och en notis som är annorlunda:
"The Fooo Conspiracy följer dig!"

Jag stirrar på notisen om att de följer mig, är det sant???? Jag går in på Twitter och går in på The Fooo's profil och efter deras namn står det: FÖLJER DIG

Jag fattar tillslut att de följer mig! Precis när jag fattat det kommer det ett direkt. Jag går in på direkten och ser The Fooo längst upp. I chatten står det:
"Tja! Vi har tänkt att göra några musikvideos och undrar om du vill va med?;)"

Jag stirrar på smset och känner att jag inte har ork att svara just nu så jag går in på toaletten och gör mina behov och morgonrutiner.

Sedan tar jag på mig en tight magtröja som är limegrön och slutar strax under behån. Jag sätter även på mig ett par tighta svart byxor som är mina favoriter för att de har gulddetaljer. Som sluttouch knyter jag en vit-grön-svart-rutig skjorta runt midjan.

Jag sätter på mig det stora halsbandet som passar väldigt bra till magtröjan och mitt go life-armband.

Jag går ned till köket på första våningen med mobilen i handen och tar fram smörgåsen mamma redan brett och häller upp lite yoghurt i en skål.

Jag tror jag gillar digDonde viven las historias. Descúbrelo ahora