Докато Кук лижеше малкия, подаде три пръста към устата на Тае, а той започна бавно да овива езиче около тях и да ги лигави.
Когато Кук прецени, че пръстите му са достатъчно влажни ги изкара от устата на Тае и се надигна. Целуна малкия, а с ръката си почна да разрива входа му и почна да вкарва единия си пръст бавно.
Т: Ммм - отдели се бързо от целувката
К: Боли ли бебче? - целуна му врата
Тае нищо не каза, а Кук започна да движи пръста си бавно. След няколко минути добави и втори и от устата на Тае излезе стон.
К: Отпусни се - говореше му спокойно
Кук движеше пръстите си бавно и се наслаждаваше на стоновете на половинката си.
След като мина известно време добави и третия си пръст, а Тае истена от болка и затвори очите си.
К: Бебче отпусни се - целуна го нежно - и ме погледни
Тае и това направи, погледна половинката си.
К: Прекрасен си знаеш ли? - целуна го по устните за кратко
Тае се изчерви и погледна на една страна.
Кук задвижи пръстите си докато говореше на малкия.
Т: Ахх
К: Прекрасен си и когато се изчервиш, както и когато стенеш - целуна го по нослето и се усмихна
Тае се изчерви още повече и се усмихна леко.
Кук движеше пръстите си малко по малко, по - бързо.
Когато прецени, че Тае е подготвен достатъчно ги изкара. Взе презерватив и го отвори като си го сложи, след което взе и лубрикант. Намаза входа на Тае, както и члена си. Кук се намести над малкия и го погледна.
К: Готов ли си миличък?
Тае кимна леко. Кук сложи члена си на входа му и го погледна, след което навлезе бавно, вкарвайки само главичката си. Малкия веднага истена и затвори очи. Кук навлезе до половината в него бавно и спря с действията си.
Тае пусна няколко сълзички, от болката, която почувства.
К: Бебче, ще мине - изтри му сълзичките - отпусни се. Отвори си очичките и ме погледни
Тае веднага ги отвори и го погледна.
К: Отпусни се слънчице - целуна му нослето - сложи си ръцете на врата ми и ме дери докато боли
Т: Н-но така и теб ще те б-боли
К: Затова искам да ме дереш, да не изпитваш само ти болката прекрасен - целуна го нежно. - Когато се почувстваш готов за да се движа, ми кажи
Т: М-може да се движиш
К: Сигурен ли си?
Тае кимна и Кук започна да се движи бавно. Малкия веднага истена и заби ноктите си в Кук.
Болката отминаваше с времето, гърба на Кук бе надран целия, а члена на големия бе целия вътре в Тае. Движеше се умерено, целуваше постоянно малкия.
Джънгкук започна да се движи по - бързо, Тае свърши на корема си, а Кук в презерватива. Големия прегърна Тае веднага и целуна врата му, след което излезе от него, махна си презерватива и легна до половинката си.
К: Харесва ли ти слънчице?
Т: Да
Кук се усмихна и целуна Тае, след което го прегърна.
Т: Куки дай да ти промия раните да гърба - погледна го в очите
К: Нека го оставим за утре миличък
Т: Но сигурно те болят
К: Спокойно бебче - целуна го по нослето
Т: Ух, добре
Момчетата се гушкаха, докато Кук милваше гръбчето на малкия.
К: Знаеш ли какво, обичам те - целуна Тае страстно. Малкия остана шокиран, но отвърна на целувката.
Т: И аз те обичам - светнаха му очичките.
560 думи
YOU ARE READING
Love | Vkook
FanfictionДжънгкук не знае какво е любов, но едно момче ще се появи в живота му и ще оправи това. Четете и разберете ☺︎︎ Специално за @_jungkook89_ Начало:22.12.2020г. Край:15.06.2021г.