80

617 29 48
                                    

Минаха се няколко дни, оставаха два дни до термина, но тази вечер Кук бе решен да изкара Тае на вечеря. Бе говорил с момчетата да му помогнат, не искаше да са в ресторант, а на вън, на някоя поляна.

К: Хайде бебинко, готов ли си?

Т: Само да си закопчая ризата

След минута мъника слезе на първия етаж и отиде до вратата, където го чакаше и неговата половинка, вече облечен и обут. Техьонг седна на табуретка, която стоеше вече от месец и нещо до вратата, а Джънгкук се наведе, обу му обувките и го върза.

К: Готов си красавецо - целуна го по устните

Т: Благодаря ти слади - усмихна се - дано само тази вечер да не ми изтекат водите - усмихна се леко - не искам да ти проваля подготовката - нацупи устнички

К: Каквото стане любов - хвана го за ръката и излязоха от къщата.

°°°°°°°°

Момчетата бяха на една поляна, украсена както бе казал Кук. Момчетата бяха там за всеки случай, ако Тае тръгне да ражда уж, но бяха поради друга причина.

Вечерта си минаваше повече от добре за всички, Тае както всеки път не сваляше усмивката от лицето си.

Д: Тае, я погледни коя торта искаш - обади се иззад него.

Най-малкия веднага се обърна щом чу за торта, а половинката му падна на коляно до него, като държеше малка кутийка с годежен пръстен.

Т: Куки.... - обърна се, но спря с думите си както и с действията си. Гледаше ту кутийката, ту Кук.

К: Любов моя, в началото на нашето запознанство се чудех как да те разкарам от себе си, но ти не се отказа, за което ти благодаря. След това когато ме накара да отидем на пикник, откраднах първата ти целувка. След това започнахме да се опознаваме, започнах да се превързвам към теб, започнах да имам чувства. Тръгнахме, заедно сме. А сега чакаме даже и дете - усмихна се  - не съжалявам за нищо, освен за началото. Ти ме промени коренно. Обичам те толкова много бебо, затова сметнах за правилно, че е време да направим още една стъпка в живота си. Ще се ожени ли за мен Тае? - малкия веднага се разплака и го прегърна. Кук го прегърна също и изчака да се успокой малко.

Т: Да, ще се оженя за теб - Джънгкук взе пръстена и му го сложи, след което споделиха една целувка изпълнена с много любов.

КРАЙ!

385 думи

Благодаря за подкрепата!

Надявам се да ви е харесала историята.

Когато я редактирам из основи ще ви кажа, защото ще добавя началото на връзките на Намджин и Юнмин.

Благодаря отново за всичко, обичам ви!

Love | VkookWhere stories live. Discover now