Reen le face semn sa intre iar ei trec pe langa Îmi face semn sa vin și sa ma așez pe fotoliu. Cei trei se uitau la mine și ma analiza din cap până în picioare, eu ma simțeam inconfortabil iar Reen a observat asta.
R- Ben, ei sunt prietenii mei Max, Andy si Deniz.
M- Cine e băiatul?
R- De ce ați venit?
Le evită Reen întrebarea. Ma simt oarecum mai bine ca nu a răspuns, ar fi fost totul mai ciudat.
A- Avem în 2 zile un transport și trebuie sa fii prezent.
Creierul meu se oprește câteva secunde in loc încercând să proceseze situația. Mă uit la Reen confuz iar el oftează.
R- Ție îți explic mai târziu.
Îmi spune iar apoi se întoarce spre ei.
D- Nu ni-l prezinți și nouă?
R- Nu! Darius a mai zis vreo ceva?
D- Doar te-a amenințat, adică ne-a spus noua dar în fine, numai gura e de el. Andrei s-a luat la bătaie cu Max, normal că Max a câștigat dar idiotul ala l-a împușcat în picior. A apărut din nou Ramyro Hakito prin peisaj.
Mi am simțit inima cum îmi ajunge in călcâie și parcă totul din jurul meu începea să se învârtă odată cu tine. Ce naiba se întâmplă aici..cine dracu sunt oamenii ăștia? Și mai ales ..cum poate fi tata in viața?
R- Bine.
A raspuns acesta sec fără a face vreo legătură cu numele meu de familie. Cumva asta mă liniștea. Ma bucuram ca Reen era mai încet la minte azi
R- Stai, e ruda cu tine?
Si m am grăbit cu vorba..
Toți se uitau la mine dar eu nu am spus nimic, am mers la baie . Am încuiat ușa și m-am uitat in oglindă. Oare și mama trăiește? Cumva speram din tot sufletul sa fie in viața. Imi era a naibii de dor de ei și acum că i am auzit numele tatei vreau să aflu cat mai mult. Vreau să-l vad, dar după ce aflu ce legătură are cu iubitul meu și prietenii lui. Merg înapoi și mă așez pe fotoliu. Se pare că eram in centrul atenție acum.
M- Deci te cheamă Ben Hakito și ai 17 ani. Interesant!
D- Cunoști vreun Ramyro Hakito?
Eu- Nu . N am auzit vreodată de el.
Mint eu iar Reen mă privește suspicios dar se lasă păcălit usor.
R- Ben, el e cel mai mare dușman al nostru. Dacă ai vreo legătură cu el sau îl cunoști vorbeste, te rog.
Eu- Chiar nu am idee cine ar putea fi. Iar tu Reen ai multe explicații de dat. Merg sa dorm totuși, mi s a făcut somn.
R- Eu mai stau sa vorbesc cu băieții, noapte bună iubire.
Eu- Noapte bună!
Urc treptele grabit dar mă opresc la capătul lor unde ei nu mă puteau vedea si deci să ascult ceea ce vorbesc ei.
Pov Reen.
A- "Iubire"? Cineva si a schimbat jucăria?
M- Normal, când l ai văzut le el îndrăgostit vreodată?
D- Mai ales pe ăsta, poate are un corp destul de frumos dar e cam mic pentru tine Reen. E minor.
Ok, asta m-a enervat la culme. Nu e o jucărie! Niciodată nu aș vrea să-l folosesc! Pot sta și un milion de ani fără sa ma culc cu el, vreau doar să-l am aproape, sa îl aud vorbind, râzând și sa fie aici pentru mine iar eu pentru el.
Eu- Nu e o jucărie..e mai complicat. E iubitul meu. De data asta serios.
Toți trei rămân uimiți, da, nu am mai avut un iubit de câțiva ani dar acum e totul bine și ma bucur ca iubitul meu e Ben. Cu el am o chimie diferită.
A- Nu ai rezista fără să te culci cu el nici o săptămână.
Zâmbi idiotul de Andy învingător.
Eu- Facem pariu?
M- Da!
D- Pe ce ?
Eu- Dacă nu ma culc cu el o săptămână, sunteți sclavii mei o săptămână și nu mai comentați ca e o jucărie sau prostii de genul ăsta!
A- Iar dacă pierzi, tu ești sclavul nostru 3 zile și te despărți de el.
Eu- S-a făcut.
Mai vorbim vreo ora iar după încep sa gătesc ceva fiindcă mi-e extrem de foame. Deci nu am voie sa ma culc cu el... E ușor. Doar să îl am aproape, asta e ce contează . Nu trebuie să pierd, nu pot să mă despart de el. Nu am voie sa-i spun de pariu, așa funcționează la noi. Ahh, ce aiurea!
Mănânc, spăl vasele și merg sus unde îl vad pe Ben stand pe pat, întins și cu mâinile pe față. Plângea... . Ma duc la el și mă intind pe pat lângă el. Era doar veioza aprinsa. Îl iau în brațe dar îmi da mâna de pe el și începe sa plângă zgomotos. Ma uit la el îngrijorat încercând să-mi dau seama ce are. Vad telefonul lui lângă el, îl deschid pun parola și vad o poza cu el și probabil familia lui.
Îl iau în brate ridicând puțin el încercând sa ma dea de pe el. Înțeleg ca îi e dor de familia lui dar de ce mă respinge?
Eu- Ce se întâmplă? De ce mă respingi?
Se uită la mine și începe iar sa plângă punându-și mâinile pe față. Ce e? De ce e atat de trist? De ce naiba mă respinge și nu vorbește cu mine? Vreau sa ma apropii de el dar se dă de lângă mine. Ce naiba...? Ma ridic nervos de pe pat și îl las așa, eu am încercat să-l ajut dar nu mă vrea aproape. Nu înțeleg de ce... Mă duc în camera care era pentru el și ma pun în pat.
Cu ce naiba am greșit?
Pov. Ben.
Îmi pare rău că îl respingem dar toată faza cu "el e cel mai mare dușman al tatei" ma termina. Eu de partea cui să fiu? De partea tatei, sau de partea iubitului meu ?
După ce a plecat nervos mi-am dat seama ce am făcut. De ce naiba l-am respins așa? Acum sigur mă urăște... Imi șterg lacrimile și încerc sa ma calmez puțin, merg în camera care trebuia sa fie a mea. Deschid încet ușa și îl vad stand pe pat cu ochii închiși. M-am dus la el și i-am șters lacrima care curgea încet pe obrazul lui rece, iar el a deschis ochii instant. Se uita la mine fără vreo expresie, ma asez lângă el iar el oftează prelungit. Ma așez peste el și îl sărut. Tot corpul mi se relaxează bucurându-ma că stau pe iubitul meu.
Eu- Îmi pare rău pentru mai devreme. Nu știu ce a fost cu mine, pur și simplu sunt prea multe informații deodată. Tata trăiește, e cel mai mare dușman al tău iar eu nici nu știu pe cine să aleg. Nu vreau sa te superi chiar te iubesc enorm!
Expresia de șoc se citea pe fața lui dar nu spuse nimic câteva momente.
R- Uite Ben, înțeleg că toată situația asta e.. ciudată. Presupuneam deja că ar putea fi ceva unchi sau rudă mai îndepărtată dar.. tatăl tău? Asta deja e..mult. Te iubesc mult , nu o sa te pun sa alegi. Fi de partea cui vrei sau fi neutru. Alegerea e a ta. Doar anunță-mă.
Încep iar sa plâng și îl îmbrățișez mai tare. Cum să nu-l iubești? E așa de... Perfect! Îl iubesc enorm, chiar nu aș putea sa aleg pe cineva, dar voi încerca să-i fac sa se înțeleagă doar pentru a fi toți fericiți. Ma îmbrățișează și el și adormim așa. Maine cred că ar trebui sa încerc să îl găsesc pe tata.
CITEȘTI
Dirigintele *yaoi*
RomanceBen e copilul cu care vrei sa te împrietenești, iubitor, copilăros, jucăuș, dragut, respectuos, e ca un inger. Dar cu un trecut mai greu... Reen e profesorul ala pe care nu vrei să-l ai, rau, sever, da ordine, nu te asculta, mereu are dreptate. La...