Peste 4 luni. Pov. Ben
Acum 2 săptămâni a fost nunta, acum ma pregătesc sa merg cu Reen la orfelinat sa vedem 2 copii, ne-am decis sa adoptam pe cine simțim nevoia, vârsta până la 10 ani, totuși am 19 ani, nu vreau sa am un copil cu 2 ani mai mic decât mine, cu 9 e destul de bine. Ma îmbrac cu o pereche de blugi rupți albăstrui și un tricou verde închis. Reen e îmbrăcat într-un tricou negru care îi stă uimitor de bine și o pereche de blugi tot negrii. Mergem jos și mâncăm puțin apoi plecăm la cel mai apropiat orfelinat. Ne urcam în mașină și aștept sa ajungem.
Coboram din mașină și întram în clădirea ciudata. Se uimește "orfelinatul Cerbses" îmi da un aer de film de groază. Înăuntru era mai bine, pare a fi casa dar afara pare a fi loc blestemat. O doamna care cred ca era "sefa" pe aici, ne duce într-o camera unde erau multe fetițe cu varse între 5-15 ani.
D(doamna) - acești domni au venit sa adopte pe una dintre voi...
Nici nu apuca sa mai spună ceva ca o vestită mica vine în fugă spre noi, pare ca are în jur de 5 ani. Ma ia de picior și ma strânge tare în brate. O ridic ușor și încă o fată mai mare vine și o ia de pe mine.
F- Scuzați-mă, ea e sora mea Izabela, locul asta o sperie și vrea neapărat sa fie adoptata, îmi cer scuze.
R- Nu e nimic, câți ani are?
F- Are 5 ani.
Fata mai mare o ținea pe sora ei în brate, o vreau pe cea mica, dar nu vreau sa le despart. Fetița pare chiar speriata de locul asta, îl iau de mana pe Reen și mergem într-un colt sa putem vorbi.
Eu- Vreau copilul ala, mi-e mila de ea!
R- Dar nu le putem despărți, și vreau și un băiat!
Eu- Ce zici să avem 3 copii? Te log!
Spun eu cu fața de cățeluș, eu le vreau pe ele iar Reen un băiat. Nu e rău sa ai 3 copii... Chiar îmi plac copii. Nu e un număr mare, avem cu ce să-i creștem, și îmi place copila mica și chiar și sora ei, sunt drăguțe și se cunoaște ca le e fruca de locul asta deși nu înțeleg de ce.
R- Off, bine! Ce nu fac eu pentru iubirea mea...
Spune și ma săruta scurt pe buze apoi ne întoarcem la fete.
D- Va-ți decis pe cine vreți sa adoptați?
Eu- Pe Izabela și sora ei.
D- Sunteți siguri? Maia e dependenta de țigări deși are doar 14 ani iar Iza e foarte băgăciosa...
R- Dumneavoastră vrei sa adoptam un copil sau sa nu adoptam fiindcă le spuneți doar defectele. Da suntem siguri,dar am vrea sa vedem și un băiețel.
D- Cum doriți. Maia, Iza veniți!
După mergem în alta camera plina cu băieți. Ma uit la toți băieții iar Reen face la fel. Vedem un băiat care stătea cu căștile în urechi și nu se uita la noi ca restul, el probabil era în lumea lui. Ma uit la Reen iar el incuviinteaza din cap, eu dându-mi seama ca pe el îl vrea.
7 luni mai târziu:
Am reușit in sfârșit să ii adoptam , azi ii luam. Adică deja suntem în mașină cu ei. Nimeni nu scoate nici un cuvant tot drumul. Ajungem acasă și le deschid portiera copiilor sa iasă apoi pornit după iubitul meu și întram în casa. Copii se așează pe canapea noi pe fotoliile din fața lor.
Iza- Mi-e foame!
Maia-Iza!
Eu- Haideți sa mâncați și vorbim după asta.
Am mers in bucatarie iar ei s-au așezat la masă, Iza era în bratele surorii ei și era hrănită de ea, și mai manca și Maia din când în când câte o lingura de mâncare. Matteo (băiatul) manca în liniște. Am mers în sufragerie ca sa nu se simtă inconfortabil și ne-am așezat iar pe fotolii.
R- îmi plac copii, ma bucur ca ai fost deacord sa adoptam.
Eu- Și mie îmi plac, și, și eu ma bucur ca am adoptat.
Mai vorbim puțin și vin și fetele iar după vine și Matteo. Se așează pe canapea iar noi îi întrebam.
Eu- Câți ani ai Matteo?
M- Știți deja asta. Voi?
R- Eu 25 iar Ben 19. Maia directoarea orfelinatului ne-a spus ca ești dependenta de țigări, e adevărat?
Ma- Da, dar nu chiar dependenta, fumez la stres.
Spune și lasă capul în jos. Nu știu de ce se îngrijorează, fiica noastră de acum și nu o sa o ducem niciodată nici pe ea nici pe Iza sau Matt.
Eu-. Noi am vrut prima data sa adoptam doar un băiat și o fata asa ca avem doar 2 camere pregătite, și nu am reușit să o renovăm complet pe a 3 a. fetelor vreți sa stați amândouă în aceeași camera?
Iza- Da!!
Spune și vine la mine urcandu-se în bratele mele și făcându-se comoda. O iau în brate iar ea își pune micile mânuțe în jurul gatului meu. Reen se uita plin de iubire la scena din fața lui. Maia se uita zâmbind iar Matt se uita în gol.
R- Ești cam gânditor Matteo, la ce te gândești?
M- Nu înțeleg de ce ma-ți adoptat... Puteați alege pe cineva mai bun ca mine.
R- Ești un băiat bun, sunt sigur ca ai multe talente și ești bun la multe lucruri, te-am adoptat fiindcă asa am gândit eu, păreai în lumea ta și asta m-a îndemnat sa te adopt, nu-ți pasa de nimic doar de muzica pe care o ascultai.
M- Cred ca orfelinatul ala e blestemat, se auzeau sunete ciudate noaptea.
Ma-Da, și bătăi în geam câteodată și nu sunt copaci pe acolo.
I- Îmi era frica acolo. Mulțumim ca ne-ați scos de acolo era un coșmar iar directoarea e foarte rea.
M- Pe mine m-a bătut odată doar pentru ca am luat mâncare în plus.
Ma- Eu mai am semn și acum pe spate de la blestematul ala de bat.
Eu - Dar ce ai făcut asa rău de te-a bătut cu bățul?
Ma- A certat-o pe Iza și i-a dat o palma iar eu i-am dat un pumn directoarei și am înjurat-o pentru asta.
R- E bine să-ți aperi sora!
Eu- Tăceți puțin ca a adormit Iza, ma duc sa o duc în camera ei.
Ma- Vin și eu, îmi e somn.
M- Și mie, noaptea nu prea poți dormi pe-acolo.
O duc pe Iza în camera ei și a Maiei iar după câteva secunde vine și Maia. Se așează și ea în pat și o ia pe micuța în brate. Eu le învelesc și le sărut pe frunte apoi îi șoptesc Maiei :
Eu- Dacă aveți nevoie de ceva camera mea si a lui Reen este față-n față cu a voastră.
Ma- Ok, mersi! Sunteți super drăguți.
Eu- Mulțumim, noapte bună!
M- Noapte bună!
Merg in camera mea si il aștept pe Reen. Vad ca nu mai vine și merg în camera lui Matt, acolo rămân uimit. Matt dormea în bratele lui Reen. Reen nu dormea, când m-a văzut mi-a făcut semn sa mă apropii.
R- Poți sa dormi singur azi?
Eu- Sigur, noapte buna!
R- Noapte bună bebe!
L-am sarutat și am ieșit dar nu înainte de a le face o poza. Sunt așa de drăguți, ma bucur ca, copii nu au nimic împotriva ca suntem gay, ba chiar din contra, Maia e fujoshi. Ma duc în camera mea si adorm singur, dar fericit ca toți sunt fericiți. O sa am o viață frumoasa de acum în colo.
~The End~
***Pentru cine nu știe "Fujoshi" înseamnă sa fii fană mare a tot ce înseamnă yaoi
CITEȘTI
Dirigintele *yaoi*
RomanceBen e copilul cu care vrei sa te împrietenești, iubitor, copilăros, jucăuș, dragut, respectuos, e ca un inger. Dar cu un trecut mai greu... Reen e profesorul ala pe care nu vrei să-l ai, rau, sever, da ordine, nu te asculta, mereu are dreptate. La...