Projekt NARADA

22 1 2
                                    


Proč musela ta mírová jednání s Klingony kdysi proběhnout..... Proč? Kdo chce udržovat mír s touto nevyzpytatelnou rasou? Federace? Ta začíná být směšná. Tak nehorázně směšná, že se s tím nedá nic dělat.

Myšlenky admirála Merkauta se poslední dobou ubírali jakýmsi podivným směrem. Federaci obětoval celý svůj život a udělal v ní kariéru, ale s mírovou dohodou mezi federací a Klingony se smířit nikdy nedokázal. Proto taky začal rozpoutávat menší konflikty, které měly tento vztah rozvrátit a vše pomalu ústilo ve válku mezi Klingony a Federací. Ale co udělala ta velevýznamná Federace? Začala znovu vyjednávat o míru. Na zhruba 15 let se toto mírové spojenectví rozpadlo, ale Federace začala vyjednávat znovu. 

Nepomohlo ani to, že před těmi patnácti lety dostal z pole pryč jednoho z nejvýznamnějších diplomatů federace a zatáhl ho do projektu NARADA. 

NARADA je projekt admirála Merkauta, který má za cíl překazit již první jednání s Klingony, které proběhly víc něž před padesáti lety. Projekt má k dispozici technologii na tvorbu časoprostorových červích děr, který se podařilo získat z archivu Federace. K této technologii se Federace dostala když na U.S.S. Kelvin a následně na U.S.S. Enterprise zaútočil romulanský odpadlí Nero a zničil Vulkán. 

Merkaut si na tuto technologii vzpomněl a v hlavě se mu zrodil plán. Jelikož byl jedním z nejvýše postavených členů Federace, nebylo vůbec těžké, aby se k této technologii dostal. 

//

Bod číslo 1 - dostat z cesty uznávaného diplomata, který by mohl situaci jakkoliv obrátit ve prospěch federace.

Admirál Merkaut se jednoho krásného teplého dne procházel parkem. Slunce mu svítilo nad hlavou a ve vzduchu bylo cítit  jaro. Po cestách kráčely spousty lidí, které ho zdravili pokývnutím hlavy a admirál jim pozdrav s úsměvem oplácel. Admirál působil dojmem, že je vše v pořádku, ale opak byl pravdou. Federace ho doslova vytáčela a on měl v hlavě plán pomsty. Nic však nedával najevo.

Admirál Merkaut se zastavil nedaleko travnaté plochy, kde spatřil vysokého blonďatého muže, který si hrál se svou asi čtyřletou dcerku. Holčička pobíhala po trávě a pokřikovala na svého tatínka: „A budu taky velet Enterprise?"

 „To víš, že ano, Adie." usmál se na ni tatínek.

Admirál Merkaut se dal znovu do chůze a zastavil se nedaleko onoho blonďatého muže s malou holčičkou.

 „Zdravím, Callume," pozdravil muže admirál. „Užíváte si tohoto krásného dne?"

 „Krásný den, admirále!" pozdravil ho Callum Whitier. „S Adie jsme vyrazili ven. Tak krásného počasí nejde nevvyužít."

 „Ahoj Adie." sklonil se Merkaut k holičce a potřásl ji ručkou. „Ty bys chtěla být jednou kapitánkou hvězdné lodi?" zeptal se jí.

Holčička na něj vykulila svá očka a se širokým úsměvem odpověděla: „Ano! Budu stejně vážená jako kapitán Kirk!"

 „To tedy jistě budeš." ujistil ji admirál.

„Callume, co kdyby ses zítra odpoledne stavil na přátelské setkání?" otočil se admirál na Calluma Whitiera.

 „To je dobrý nápad," souhlasil okamžitě Callum. „Už dlouho jsme neměli možnost popovídat si."

 „Zítra ve čtyři v mém sídle." 

 „Budu tam."

Admirál Merkaut i Callum s Adie se rozloučili.

A Merkaut konečně dostane Calluma do šachu a nikdo nebude stát v cestě jeho plánům. Klingoni obrali jeho předky o čest a on rozhodně nebude podporovat, aby se někdo takový paktoval s Federací. Tato rasa není takého mírového spojenectví hodna. I když Federace na to má naprosto odlišný názor.

Nardia : Střípky zpoza hvězdKde žijí příběhy. Začni objevovat