Multimedia; Rüzgar ve Doruk.
Mila;Hera karşımda sinirden tırnaklarını yiyordu çünkü aklına gelmemişti berfu ve eliz'de kumanda kavgası yapıyorlardı bu evde televizyon benim ve rüzgarındı bunlara ne oluyordu kaşlarımı çatıp ikisine döndüm
"Siz koca popolu sürtükler kumandayı bana verin" eliz ve berfu bana bakıp duymamış gibi yapıp moda kanalı açınca sinirlenmiştim biliyorlardı moda kanallarında hoşlanmazdım. 'Cici kız' gibi gözüksemde değildim işte neyapayım. Ayağa kalkıp heranın yanına oturdum.
"Ne yapıcağız ortak?" Ona böyle seslenmemi seviyordu gulumseyip oturduğu yerde bağdaş kurdu.
"Bilmiyorum o kız için ayrı planlarım var bence ağzını yüzünü dağıtmalıyım" dediğinde gülmemek için dudaklarimi birbirine bastırdım birden berfu ayağa kalkıp yanımıza geldi.
"Hayır o kız bende?" Soru sorarcasına kaşlarını kaldırmış'tı ilk defa bukadar sinirli görüyordum berfuyu ve ilk defa bi kız için böyle birşey istemişti eliz'de kalkıp yanımıza geldiğinde
"Nedemek sende berfu?" Eliz berfunun omzuna kolunu atmıştı. Birseyler gizliyordu ve bunu gözlerini kaçırmasından anlayabilirdik.
"Hadi anlat küçük" diye dalga geçtiğimde kafama yastığı fırlattı derin bi nefes aldı
"Hani hatırlıyormusunuz dokuzuncu sınıfta Ilgın beni bahçeye çekip bağırıyordu ama sizle okadar iyi değildik ve sizde okula kaçmıştınız." Tekrardan iç çekerek oturduğu yerden destek alarak dizlerini kendisine çekti çenesini dizlerine yasladı devam etti. "İşte ozaman Poyraz'a olan aşkımı öğrenmişti nasıl oldu bilmiyorum, ama öğrenmişti bu kız tam bir sürtüktü öğrenmek için kesin birseyler yapmıştı Poyraz'da bahçenin ortasında benim Yanımdaydı ve ona olan platonik aşkımdan bihaberdi sadece yanımda duruyordu işte sonra....kız herseyi anlattı ve herkes İğneliyici şekilde bakmıştı çünkü ben popüler değildim. Yada onlar kadar güzel inek bir öğrenciydim bu Dövmeler bile yoktu" derken kollarını gösterdi evet sadece hera ve berfu da vardı bunları sevdiklerini söylüyorlardı bende birtane yaptırmalıydım.
berfuya tekrardan dikkatli baktığımda devam etti kimseden ses çıkmıyordu çünkü onu orda tek bırakmıştık ve vicdanım tekrardan canlandı berfu yüzünden ve canımı sıkma ya başlamıştı geçmiş peşimizi bırakmıyordu nekadar istesekte olmuyordu hangi kız isterdi lise hayatında böyle şeyler yaşamak?
"Sonra Poyraz benden uzak durmaya başladı sadece biyoloji derslerinde yanımda duran ve ödev yapan sıra arkadaşımdı ama ben aşık olmuştum hicbirsey yapmadığı halde" içim kararmıştı ve Ilgın gerçekten içimizden bir kişi bile olsa onun canını acıtmıştı nekadsr sadistce gözüksede bundan hoşlanıyorduk.
"Ozaman Ilgın için en güzel cezalarımızı hazırlayalım" deyip ellerimi çırptım
"Ilgının memelerini alalım" Diyen elize baktığımda omuz silkmişti
"Memeler kutsaldır ama olmayan memelerini ameliyatla alabiliriz" Diyen busefer heraydı bu kız cidden çılgındı
"Hayır hayır, bence saçlarını kazıyıp bi direğe bağlayalım ve yukarıdan soğuk suyla minik damlalar halinde başına düşsün ve çıldırma noktasına gelsin ve o güzel saçlarını kaybetsin" vay canına bunu berfumu söylemişti hepimiz ağzı açık berfuya bakıyorduk yeri gelince demekki zeki olabiliyormuş sürtük.
"Lan sen ne zekisin" eliz kafasına şaplak atmıştı plan hazırdı ve yavaş yavaş delirecekti bu hoşuma gitmişti
"Seni küçük sürtük bunu sevdim" hera da kafasına vurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gölge
Teen Fiction4'ü kız 4'ü belalı çete 4'ü çılgın 4'ü görebileceğiniz en tatlı katil.