" Şemsiyeni yanına almayı unutma Mira " yüzümde oluşan tebessümle birlikte anneme dönüp " merak etme şemsiyemi yanıma çoktan aldım anneciğim hadi ben çıkıyorum kendine dikkat et sultanım " siyah botlarımı ayağıma geçirip ardımdan kapıyı kapatarak evden çıktım ne kadar yağmurun altında ıslanmak istesem de anneme söz verdiğim için şemsiyemi açtım yağmurun o mest edici kokusunu derin derin içime çektim , çok güzel kokuyor .
Şu güne kadar ne zaman yağmur yağsa çıkabilirsem dışarı çıkarım dışarıya çıkamazsam pencereden izlerim ablam da çok sever yağmurlu havayı . Zaten annem de adımı bu yüzden yağmur koymuş . Ben doğduğumda ablam 6 yaşındaymış ben doğmadan önce ablama sormuş " kardeşinin adı ne olsun ? " O da hiç düşünmeden " Yağmur demiş " ve Annem adımı Yağmur koymuş . Şahsen ben adımın Yağmur olmasından çok memnunum ama arkadaşlarım zamanında az dalga geçmemişlerdi . Annem de bizim aksimize Yağmuru hiç sevmez bu yüzden Yağmurun önüne bir de Mira' yı eklemiş .
Sonuç ne mi ortaya da Yağmur Mira Güneş gibi garip değişik bir isim soyisim çıkmış . Her şeye rağmen adımdan memnunum . Hızlı adımlarla taksiye binip şoföre bugün ders yapacağımız yeri söyledim taksi yağmurdan dolayı ıslanmış yollardan hızla geçerken camdan akıp giden yolları seyretmeye başladım . Bir süre sonra duran arabayla gideceğimiz yere vardığımızı anladım . Taksiciye parayı uzattığımda garip garip bana bakan adama bende garip garip baktım ne var parayı az vermedim hatta fazlası bile var şaşırdığımda hep yaptığım gibi dudaklarımı büzüp kaşlarımı çattım . Bir süre sonra uzattığım parayı alan şoför arkayı göstererek sert bir ses tonuyla " çantanızı alın lütfen " dedi . Adamın ses tonuyla sert bir şekilde adama bakıp çantamı aldım kapıyı kapatmadan önce teşekkür edip ders yapacağımız salona girdim . Çattık ya bir kere de normali beni bulsun ya Tarık hocaya selam verip derse başladık dersimiz kareteydi evet ders karete yanlış duymadınız , üniversite sınavından iyi bir sonuç almama rağmen üniversite okumadım . 9-10 yaşımdan beri dövüş sanatlarına olan ilgimden dolayı ders alıp turnuvalara katılıyorum . şu ana kadar dokuz tane birinciliğim iki tane de ikinciliğim var .
Tarık hocayla birlikte dört saat çalıştıktan sonra ders saati bitmişti kıyafetlerimi değiştirip dışarıdaki banklardan birine oturdum . Canım çok çektiği için çantamdan bir tane çikolata aldım çikolatamı büyük bir mutlulukla yedikten sonra paketini çöpe attım tam çantamı kapatacakken içindeki kağıt dikkatimi çekti .
Kağıdı yavaş ve tedirgin bir şekilde açtım .Bana Yardım et !
Kağıdın içinde yazan şey buydu . Kimdi bu neden benden yardım istiyordu ? Tedirgin bir şekilde etrafına baktım kimse yoktu halen ortam fazla sessizdi yavaş ve temkinli hareketlerle anayola doğru ilerledim . Beni daha da fazla tedirgin eden şey yoldan bir tane bile arabanın geçmemesiydi . Yanımda bir karaltı görmemle gözlerimi o tarafa çevirdim kimse yoktu . Bir süre daha ilerledikten sonra bir umut birileri var mı diye seslenmeye karar verdim .
" Kimse var mı ? "
Soruma cevap veren olmamıştı . Elimi cebime atıp cebimde ki çakıyı yavaşça çıkardım . Çakım elimde tedirgin bir şekilde beklerken bir yandan da kendime cesaret veriyordum
" Hadi Yağmur yapabilirsin korkak olma ! "
Kendime başarabileceğim hakkında telkinler verdikten sonra bomboş yolda seri bir şekilde yürümeye başladım . Etrafımdan gelen ayak sesleri beni daha da ürkütüyor . İçimden yavaş ve sessizce bir şarkı mırıldandım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur
Fantasyher şey yağmurlu bir gün başlamıştı . ömrü boyunca güçlü bir şekilde ayakta durmaya çalışan Yağmur Mira , bambaşka bir Dünyaya geldiğinde de savaşmaya devam edecek .