3. Bölüm

31 21 13
                                    

💞 Keyifli okumalar dilerim 💕

Tahminimce Daha önceden beyaz olan ama yılların getirdiği kir ve pislikle kahverengiye dönen duvarlara nem ve rutubet kokusu sinmişti .

Koridor boyunca sıralanmış , paslı demir parmaklıkları olan hapishane küf ve kan kokusundan geçilmiyordu .

Burası rüyalarımda gördüğüm yerdi .

Burada kalan adam sanki Acıların birleşip bir beden olmuş haliydi .

Bu sefer Rüya değildi bundan eminim çünkü o adam tam karşımda duruyor .

Simsiyah saçları uzun zamandır su yüzü görmediği için karışık ve kirli görünüyordu .

Yapılı vücudu kimisi kapanmak üzere olan kimisi ise yeni açılmış olan yaralarla doluydu .

Yeşilin en koyu tonu olan gözleri yılların yorgunluğunu , bitkinliğini , pişmanlığını ve acısını barındırıyordu .

Kaşları kavisli ve kömür gibi kara burnu ise küçük ve ucu hafif kalkıktı .

Ünlü bir ustanın elinden çıkmış Bir tablo gibiydi . Hani şu herkesin almak istediği tablolardan . 

Bu kadar güzel olmasına rağmen böyle bir yerde olması ilginçti .

Yavaş adımlarla yanına gittim ona yaklaştıkça hızı artan kalp atışlarım korkudan mı bu kadar hızlıydı .

Hayır korkudan değil ben korkmuyorum ki . Bu adamda bana tanıdık gelen birşeyler var .

Sanki - sanki onu daha önce görmüşüm gibi .

" Kimsin sen ?  Neden buradasın ? "

" B-ben bilmiyorum . "

Gerçekten neden buradayım ben  bir iki hafta içinde hayatım tepetaklak oldu .
 
Şu son bir kaç haftadır yaşadıklarım moralimi alt üst etmişti ve ben çok yorgun hissediyorum sorularımın olması ve onlara cevap bulamamak beni sinir ediyor . 

Bezmiş bir sesle konuşmaya başladım .

" Ben gerçekten bilmiyorum .
Hiç bir şey bilmiyorum ve bu beni sinirlendiriyor ! Anlıyor musun beni ?  Kim olduğumu ya da buranın nere olduğun ya da neden burada olduğumu bilmiyorum ! "

" Tamam Sakin ol bir şey demedim . Ayrıca öfkeni neden benden çıkarıyorsun anlamış değilim . Kime sinirlendiysen onunla uğraş sana ayıracak vaktim yok . "

" Buradan bakınca bir şeyle uğraşıyormuş gibi görünmüyorsun !

" Sana meraklı değilim nasıl çıkacağımı bilsem çıkarım herhalde "

" Gerçekten hiç bir şey bilmiyor muşsun . Buradan çıkış yok . Bu hapishane bana Özel düzenlenmiş bir hapishane o yüzden ben kurtulmadan sen buradan çıkamazsın . "

Ah ! ne kadar da kibirli ve ukala biri .

Çıkışı ararken yerde ki anahtar gözlerime ilişti .

Yağmur Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin