💞 Keyifli okumalar dilerim 💕
Merdivenlerden uyuşuk adımlarla indim gördüğüm rüya hala kafamı kurcalıyor .
Boğazım o kadar kurumuştu ki üç bardak su içmeme rağmen hala boğazımda ki kuruluk geçmemişti .
________
Bir haftadır aynı rüyayı görmek ve asla sonunu duyamamak sinirimi bozuyor . Onları kurtarabilecek olan şey ne ?
Bu rüya dışında şu bir hafta içinde farklı birkaç tane daha rüya görmüştüm o rüyada ise rutubetli ve ağır bir sekilde kan kokan bir mahzende bir adam vardı .
Yüzünü bir türlü göremediğim adam elleri ve ayakları zincirlenmiş bir şekilde o mahzende duruyordu . Bedeninde yaralar vardı . Kimisi eski , kimisi yeni ve her defasında içimden bir şeyler yardım etmem için beni o adama doğru sürüklüyordu tam o sırada bir adam daha görüyorum 40'lı yaşlarda bir adam gri gözleri ve siyah saçlarıyla oldukça ürkütücü duran bir adam .
Evet ikinci rüyam da burada bitiyor .
Bu adamlar kim ya da neden benim rüyama giriyorlar bilmiyorum ama mutlaka benimle bir alakası olmalı çünkü bu rüyayı bir kere değil bir çok kere gördüm .
Bunun bir anlamı olmalı .
" Yağmur yine nereye daldın ablacım ? şu son günlerde ki dalgınlığın beni tedirgin ediyor . Korkuyorum . "
Ablam böyle söyleyince bir kötü oldum onu tedirgin etmek istemiyorum ama ben de tedirginim .
Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim .
Benim için zor bir şey değildi . Bu zamana kadar çoğu zaman herkese mutlu numarası yaptım . Ve herkes nunarama inandı .
Belki de bu yüzden ailem dışında kimse nasıl olduğumu sormuyordur .
" Ee bu aralar hayatında kimse yok mu ?
Hadi ben evde kaldım . Bari sen yapma "Sözleri üzerine gülümseyen ablama bezmiş bir şekilde baktım .
" Yok ablacım merak etme seni yalnız bırakmaya niyetim yok ben de evde kalayım birlikte geçinip gidelim "
" Olur kardeşim . "
İkimiz de birlikte kahkahalarla dolu bir sohbete giriştik .
________
Yemeklerimizi yedikten sonra annem ve ablamla birlikte oturup türk kahvesi içtik . Kahvenin o mest edici kokusu ve beni biraz olsun rahatlatan sert tadı çok güzeldi .
Şu sıralar annem de garip tavırlar sergiliyor .
Mesela bazen odasında tek başınayken odasından konuşma sesleri geliyor .
Ya da belki de ben yanlış duyuyorum .
Kahvelerimizi de bitirdikten sonra odama çıktım .
Yeşilin her tonunu barındıran odam biraz dağınıktı . Bir süre odamı topladıktan sonra kendimi yatağa attım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur
Fantasyher şey yağmurlu bir gün başlamıştı . ömrü boyunca güçlü bir şekilde ayakta durmaya çalışan Yağmur Mira , bambaşka bir Dünyaya geldiğinde de savaşmaya devam edecek .