4. Bölüm

38 18 44
                                    

" Yağmur kızım iyi misin ? "

Annemin sesi gözlerimi heyecanla açmama sebep olmuştu .

Evet işte hepsi saçma bir rüyaymış . Sonunda bitti anneme ve ablama kavuştum bundan daha  güzel ne olabilirdi ki .

Gözlerimden dökülen mutluluk gözyaşlarına engel olamadım . Ellerimi annemin boynuna sıkıca sardım . Anne kokusunu derin derin soludum .

" Ağlama anneciğim sakin ol geçti bak ben buradayım . "

Beni kendinden yavaşça ayırıp komodinin üstünde ki tepsiyi gösterdi

" Sana kahvaltı da hazırladım sen şimdi kahvaltını yap  ben de ablana bakıp geleyim . "

Burnunu çeke çeke kahvaltımı yaptım annem bu saate kadar gelmemişti . Yavaş adımlarla odamdan çıktım

Ev çok sessizdi korku bedenimi ikinci bir deri gibi sarmıştı .

" Anne !  Anne neredesin ? "

Salona geldiğimde Eriz'i ve annemi oturmuş konuşurken buldum . O an tüm dünyam başıma yıkıldı tüm o olanlar gerçekmiş .

Eriz kapının önünde ki bedenimi gördüğünde bakışları donuktu . Birine veya bir şeye Kırgın gibiydi .  Eriz'in bakışlarını takip eden  annem de beni fark etti .

" Mira kızım sana anlatmam gereken şeyler var . Ama korkuyorum anlattıklarımdan  sonra benden nefret etme ihtimalinden  korkuyorum. "

Yüzünde ki endişeli ifade gerçekten korktuğunu kanıtıydı . Ben de korkuyorum anne , ben de korkuyorum

" Felma , senin doğduğun ve büyüdüğün yer kızım senin baban ...
Baban da Felma da yaşıyor . O yüzden onu hiç görmedin ve hatırlamıyorsun "
" Babam kim anne ? Neden benden saklıyorsun ben bunca yıldır baba hasreti çekerken sen bunu benden neden sakladın anne ! Ben babasıyla parka giden , babasıyla gezen arkadaşlarımı her gördüğümde akan göz yaşlarım canını hiç mi yakmadı bunu bana nasıl yaptın anne  "

" Her şeyin bir sebebi var kızım ama inan bana gerçekler bunlar "

" Gerçekten sana inanmamı mı bekliyorsun hayır anne bu sefer sana inanmayacağım bu sefer olmaz ! "

" Annen doğru söylüyor Yağmur senin baban yaşıyor ve senin evin Felma da baban Karen bilincini yavaş yavaş kaybettiği için annen seni buraya getirdi onu suçlayamazsın . Onu savunmuyorum emin ol onu savunmak istemeyecek biriyim halen ondan nefret ediyorum ama bunlar gerçekler Yağmur . Buraya gelmeleri uzun sürmez gerçekleri öğrenmen lazım lütfen bize yardımcı ol kardeşim ."

" Kardeş ? "

" O gece o odada  gerçekten biri vardı değil mi anne ? Ne demişti kadın senin bir çocuğun daha var . Bunca yıl bana bunu söylemedin anne bunca yılı bir kardeşim daha olduğunu bilmeden geçirmeme sebep oldun anne ! Ben onu ne halde buldum biliyor musun bir zindanda buldum onu ! Elleri zincirli her yeri yara bere içindeydi . Hangi insafsız çocuğuna bunun yapılmasına göz yumar ? "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yağmur Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin