Ludzie no ja wiem że to przesada ale 1,000 wyświetleń?!
Dziękuje
A i tu będzie taki deprejszyn rozdział
Pov: george
Obódziłm się gdzieś gdzie nie byłem. Był to pokój dream'a? Trochę dziwne bo jego samego nigdzie nie było
Może jest w salonie czy w kuchni? Zeszedłem po schodach na niższe piętro. Na stoliku do kawy (chuj wie jak się to nazywa) leżała karteczka
- hej gogy!
Wiem że nie ma mnie w domu ale źle się czułeś i skończyła się herbata więc poszedłem do sklepu ;-DJak coś nie przejmuj się mną.
Kocham cię<3Clay~
Coś mi w tym nie pasowało. Pierwsze to to że kupowałem z nim zieloną herbatę a po drugie podpisał się swoim imieniem.
Usiadłem na kanapie przy oknie i usłyszałem jak ktoś woła imię chłopaka. Podeszłam do okna i tam zauważyłem najstraszniejszą rzecz w moim życiu.
Był tam Dream spadający z samej góry bloku. A muszę przypomnieć że miał on 13 pięter (pov: mieszkasz w Olsztynie) łzy zaczęły mi się lać strumieniami.
I wtedy obudziłem się wtulony w chłopaka. Przytuliłem się mocniej do chłopaka i chyba to poczuł bo się obudził.
Pov Dream:
Obudziłem się w środku nocy. Był to george który dostał chyba ataku paniki.
-hej gogy spokojnie. Jestem tu z tobą- próbowałem uspokoić trochę chłopaka i mi się udało- przyśniło ci się coś?- jedyne co zrobił to pokiwał głową na tak.
Przypomniałem sobie piosenkę którą nauczyłem siostrę. Gdy była mała bardzo dużo popełniała błędów. I za każdym razem uspokajała się . Zacząłem nucić piosenke. (Ona jest na górze) Gdy chłopak się już uspokoił razem z nim zasnęliśmy.
Tajm skip
Pov george
Obudziłem się rano bo za oknem było w miarę jasno. Próbowałem się wydostać z objęć (te. Twojego) chłopaka tak żeby go nie obódzić i poszedłem zrobić Jakieś kanapki dla mnie i dla Clay'a.
Time: 10:32
Pov: Dream
Obudziłem się bo coś usłyszałem. Zeszłem na dół i tam zobaczyłem Georg'a siedzącego na podłodze z ręką na głowie oraz stłuczoną miskę.
- rany boskie przepraszam- powiedział chłopak wstając z podłogi
- George co się stało?-
- To nic poważnego, tylko miska mi spadła na głowe-
- Podejdziesz chcem zobaczyć czy nic poważnego się nie stało
Gdy przyszedł do mnie brązowo-oki pogrzebałem w jego włosach. Po lewej stronie głowy zauważyłem dość dużą ranę która spowodowała miska.
- Nie boli cię jak tu dotykam?
- A jak myślisz? - chłopak jedynie zasyczał z bólu.
- Chyba musimy jechać z tym do szpitala
- No dobra ale weź się ubierz w końcu
To prawda bo miałem tylko na sobie spodenki od piżamy. Poszedłem szybko na górę się ubrać i po kluczyki do samochodu
Pov george
Trochę mnie głowa boli ale za to widok Dream'a bez koszulki... czekaj o czym ja teraz myślę. NIE GEORGE. NIE JESTEŚ GEJEM. chyba. Przecież to mój przyjaciel. Tak?
Nie ważne to był tylko komplement z strony przyjaciela. Gdy matka się o tym dowie zabije mnie.
&&&&&&&&&
Pozdro bo u koleżanki śpię i do 6 gadaliśmy z wojtusem XDDDDDDDDD
MIAŁAM NAPISAĆ 1000 SŁÓW ALE SIE NIE UDAŁO
PRZEPRASZAM
CZYTASZ
🍄To za bardzo boli🍄 dreamnotfound 🍄
FantasiaKsiążka zawiera 🌨️LGBT 🌸 Przekleństwa 💧głupoty w środku zdania 💮krew (oczywiście nie ma na rysunkach) ❄️brak logiki 🧠Dream team 🥡 Rzeczy 12+