𝙜𝙪𝙞𝙙𝙚

617 39 0
                                    


Omegaverse evrenine hoş geldiniz!

Eğer bu hikaye ilk omegaverse kurgunuzsa kafanızın karışmaması için bu ufak bilgilendirme bölümünü okuyabilirsiniz.

Omegaverse daha çok yaoi, yani bxb kurgularında kullanılan omega erkeklerin de hamile kalabildiği bir evrendir. Bu, evrende kadınlara yer verilmediği anlamına gelmez. Oransal olarak daha düşük olsalar da bu evrende geçen bxg ve gxg hikayeler de bulunmaktadır.

Evrenin kuralları yazarın hayal gücüne göre esneklik gösterir ama genelde A/B/O sınıflandırılması kullanılmaktadır. Yazarın isteğine bağlı olarak bunlardan biri çıkartılabilir ya da delta/gama/vita gibi başka cinsiyetler de eklenebilir.

İnsanlar doğuştan gelen kadın-erkek cinsiyetlerinin yanında genelde 12-18 yaşları arasında ortaya çıkmaya başlayan kurt cinsiyetlerine göre sınıflandırılırlar. Alfalar toplumun en üst sınıfını oluştururken omegalar da tam tersi toplumda en düşük görülen sınıftır.

Alfalar

Alfalar omegaversedeki en üst sınıfı oluşturan türdür. Kendilerine ait olanlara karşı çok korumacı ve oldukça agresif bir yapıya sahiptirler. Alfalar genellikle güçlü bir misk, baharat ve odunsu kokular gibi daha maskülen kokulara sahiptir. Bu kokular omegalarda kızışmaya neden olabilir veya onları uyarabilir. Feromon salgıladıklarında veya kurtlarının etkisine girdiklerinde irisleri kırmızı rengini alır. Genelde omegalarla üremeyi tercih ederler. Safkan iki alfanın veya bir alfa ve betanın beraber olduğu nadir olsa da görülebilir. Kızgınlıkları üç ayda bir iki gün sürecek şekikde geçer, çiftleşmek istemeyen alfalar bu süreci bastırıcılarla kolay bir şekilde atlatabilir.

Betalar

Omegaverse evreninde insana en yakın olan türdür. Sınıf olarak Alfaların bir altındadırlar. Koku duyuları diğer türlere göre oldukça zayıf olduğu için üzerlerinde baskı kurmak daha kolaydır. Kokuları diğer türler kadar güçlü değildir. Eşleri dışında kimsenin kokusundan etkilenmezler. Feromon salgıladıklarında ya da kurtlarının etkisi alrına girdiklerinde irisleri sarı rengini alır. Belirli bir kızgınlık dönemleri yoktur. Toplumun çoğunluğunu bu sınıf oluşturur.

Omegalar

Toplumun en düşük sınıfına sahip türdür. Savunmasız ve kırılgan yapılarından dolayı kendilerinden daha güçlü türlerin baskısı altına kolaylıkla girerler. Omegalar hamile kaldılarında beta, omega ya da melez bir alfa dünyaya getirebilirler. Feromonları genelde tatlı çiçek kokularıdır. Feromon salgıladıklarında veya kurtlarının etkisi altına girdiklerinde irisleri mavi renk alır. Kızgınlıkları iki ayda bir yedi günlük bir zaman diliminde geçer ve bu dönemde hamile kalma olasılıkları yüksektir.

Feromon

Alfa ve omegaların eşlerini bulmak için salgıladıkları kokulardır. Alfalar bunu kendilerinden düşük seviyedeki türleri baskılamak için de kullanır. Omegaların kızgınlıktaki feromonları Alfaları çıldırtacak derecede etkileyebilir. Her bireyin kokusu kendine özeldir.

Ruh Eşi

Bir alfa ve bir omeganın birbirlerini gördükleri ilk andan itibaren koşulsuz bir aşkla bağlanmasına verilen isimdir.

Mühürlenmek

Çiftlerin birbilerini işaretlemek için koku bezlerini ısırması olayıdır. Genelde baskın olan tür tarafından yapılsa da karşılıklı yapılan bir eylem de olabilir.

Baskılayıcı İlaçlar

Genelde çiftleşmek istemeyen ve bir eşe sahip olmayan omegaların feromonlarını kontrol altında tutmak için aldığı ilaçlardır.

Omegaverse oldukça geniş ve yazan kişiye göre şekillenen bir evrendir. Başka kurgularda bambaşka kavramlarla karşılaşabilirsiniz.

•Sınıf ayrımı
•Rahatsız edici ve zaman zaman zorbalığa kaçabilecek aşırı davranışlar
•Cinsellik
Sizi etkileyen ve rahatsız eden kavramlarsa bu kurguyu okumamanız tavsiye edilir.

•Sınıf ayrımı•Rahatsız edici ve zaman zaman zorbalığa kaçabilecek aşırı davranışlar•CinsellikSizi etkileyen ve rahatsız eden kavramlarsa bu kurguyu okumamanız tavsiye edilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dia.

BloomingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin