Джимин:КУКИ!!ДОБРЕ ЛИ СИ!!!КАКЪВ Е ТОЗИ БИНТ ОКОЛО ГЪРДИЪЕ ТИ?КАВИ СА ТЕЗИ СИНИНИ!?!?.
Говорвше бързо и с повишен тон Джимин

Куки:Ела седни ще ти обясня

Те седнаха на дивана и Куки започна да разправя на дълго и на широко,каза за вичко което се бе случило за боя с Таехьонг,за болницата и за всичко което се е случило.Джимин със сълзи на очи прегърна приятеля си внинателно за да не го нарани.

Куки: спокойно Чим, добре съм всичко е наред

Чим: Как ще е наред винаги когато ти трябва моята помощ не съм до теб.Как да съм спокоен като знам че, като се върнем нищо няма да е наред.

Проплака Чим и се згуши в Куки, след като Чим се успокои си поръчаха пица,гледаха няколко филма и заспаха гушнати на дивана .

°°°°°°°
Глт.Тае
Джимин побегна като попарен от новината че отново съм пребил Джункук.Защо се панира толкова,нищо не съм му направил.Каза си наум Тае.
°°°
Мина една седмица и Кук се върна на училище .Той внимаваше да не се претоварва и, одвягвале Тае колкото се ноже повече.

Глт.Тае
Засякох се с Джункуко по коридора на училището, реших пак да се подразня с него но той отново ме подмина като пътен знак.Ядосах се и реших че ще го изчакам след даскало,ще го дигна на едно рамо и ще го завлека в нас и ще видум може да си поиграя с него[вие си знаета ;) ]

Глт.Куки
Цял ден одбягвам Таехьонг, виждах ярост в учите му но мого не му убърнах внимание защотонто всекинден ме гледа с умраза и навист.Но защо какво съм му напралил. От както съм това училище той се заяжда с мен.
След училище се запътих към нас.
Но тогава Тае ме хвана за едната ръка и ме вдигна на рамото си.Понесеме на някаде, аз се опитах да се отскубна но без успех. Стихнахме пред една огромна къща явно беле неговата той отвори,посрещна ни някаква жена с престилка сигорно е прислуга.Ким я подмина и ме онесе към втория етаж .
Той вървя малко по втория етаж и той отвори някаква стая вяроятно неговата.Метна ме на леглото и се намести одгоре ми.Тръгна да сваля ризата ми аз се дърпах но без резултат отново.Той ми съблече ризата и понече да съблече и тениската с която бях но аз извиках

Куки: Неее!!моляте сприиииии....!!
Проплаках

Тае:Какво има заек защо се разреав

Каза той и разби усните си в мойте не му одвърнах нито му дадох вход но той захапа усната ми аз истенах леко и си отворих устата в този моменр той си напъха езика в устата ми и почна да проучеа всяко къдче от нея.Няма да излъжа хареса ми. Джео Джунку!! КАКВИ ГИ ГОВОРИЙ ТА ТОЙ СЕ ОПИТВАДА ТЕ ИЗНАСИЛИ.Казах си наум но не можех да устоя усните му са толкова вкусни.!!

Глт.Тае
Няма да лъжа че бях метнал око на Джункук тази година.Като го видяг тази година ми се прииска да го изчукам така че да не може да ходи цяла седмица.Във момента седях над него целувайки го страстно.Пъхнах ръката си под тениската му , поставих рката си върху нежния му корем тръгнах да си вдигсм ръката към гърдире му и усетих че има нещо под тениската му.Отделих се от целувката и с един замах му свалих тениската .Останах в шок,гърдите му бяга превързани и имаше синини по корена.

Тае: КУКИ.....ТОВА ЗА ЛИ ТИ ГО ПРИЧИНИХ...попитах с треперещ глас

Куки: .........

Тае: моляте одговори няма да ти викам.

Куки: ....Д..Да...ти...б-бе-бше

Станах и го прегърнах не мога да повярвам какво съм му причинил.
Той е толйова невинен и толкова сладъл а аз го тормозя защото не мога да преценя как се чувствам около него

Тае:Куки....прости ми голям съм глупак...много съжалявам.....!!

Can i believe You ?[√]Where stories live. Discover now