Глт.Куки
Слязох в кухнята и видях Те да готви оалачинки отидох и го гушнах в хръб

Те:как си зайче, как спинка.

Куки:Добле
ТеТе.защо ме качи в профила си сега как ще обясня на Джин хюнг

Те:качихте защото си сладак,и защото всички трябва да знаят че си мой.
Каза Те и показа правоъгалната си усмивка. А Куки се сгуши в губът на по голения за да не види колко черван е . Но това не остана незабелязано от Тае.

Те: защо се загерви сладък.От какво те е срам
Каза и се обърна и гушна Куки като за момент слепи усните им в малка пеперудена целувка.Хайде сега да закусим и да се поразходим малко навън,съгласен ли си бебе.
Куки:д..да.Каза и се усмихна заешки

Момчетата закусиха оправиха се , и излязоха на разхидка.
Момчетата се разхождаха из близкия парк хванати за ръце. Минаха покрай малко щендче съж бижута и Тае забеляза пръстени за двойки .Тае се сотя и понита колко струват тя му оговори 25300 вона
(Това са около 36 лв) той даде парите и отиде до Куки. Обещай че няма да го сваляш...никога.
Куки:няма любов моя.

(Това се пръстените)каз и слепи усните им за крадкоСлед разходка се прибраха в одмът на Куки

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Това се пръстените)
каз и слепи усните им за крадко
След разходка се прибраха в одмът на Куки. Направиха си кимчи за обят и седнаха да гледат филм.По средата на филмът телефона на Тае звъна

---Разговора--
###-Ало годподин Ким на телефона ли се

Тае : да какво се е случило

Докторът : обаждам се от болница*някакво име * да ви съобщя че Госпожица Ким е с опастност аз живоеа блъснала я е кола вмомента е настанена е в интензивното но...вероятноста да уживее е малка.....
На заден фон се чу как една от сестрите вика доктора
Сестрата..Докторе .. Изгубихме я....

--Край на разгивора---
Тае затвори не сикале да чува как сестра му умира ...Тае се оречупи...изкрещя с йяло гърло.Куки се стресна и като го видя дотича до него и го гушна.
Куки:Тае какво има защо викаш и пмачеш
Тае: Куки....нямая...уде...си нямаа да я видя повече  ....
Куки:..Те ...какво..каво е станало..
Тае :...сестра ми ....Мъртва е
Куки префърна силно Тае не го пускаше ...нямаше да го остави сам.Занаеше че е трудно да загубиш близък..

----skip time ---

Този месец беше,хем невероятен хем труден за момчетата. Таехьонг не веднъш се бе напивал,тогава пребиваше и изасилваше Куки, а после съжаляваше и се молеше на колене пред Любимия си.

Тае: Куки....аз...аз съжалявам не исках знаеш..знаеш го.
Куки:Те знам че ти е трудно след загубата на Сестра ти но..повярвай ми бях съсипан след загубата на родителите ми.И...и ако това да пиеш и да се задоволяваш с мен..памалява болката ти..то аз съм готов да търпя това...защото.Те обичам.каза със насълзени ичичко той .
Тае:  не...няма да търпиш това повече обещавам.Ще се променя заради теб.каза и го целуна после го прегърна ки прошепба...няма да загубя и теб...няма да те пусна обещавам...
-----------------------------------------------------------
Сори за грешките

Can i believe You ?[√]Where stories live. Discover now