Глт.Неут
След Като Куки и Тае се успокоиха утидоха в спалнята им да те живяха заедно вече трети месец
Изкъпаха се и си облякоха пижамите,заспаха гушнати с усмивка на лице.
На сутеинта Куки стана пръв и реши да изненада половинката си със закуска в леглото.Сети се че беше поръчал косюм на прислужничка за годишнинаъа им но не го ползва защото тогава бяха скарани,реши да използва престилката а и изглебдале сладко с нея. направи палачинки и яйца на учи с бекон
Сложи ги в поднос и тръкна към стаята им когато отвори вратата постви подноса на нощното шкафче седна на леглото до Тае и почна да го понутва леко и да му шепне в ушето за да се събуди

Куки:Любов.....хайде ставай...Тете..хайде закускаща ще истине.
Куки целуна Те по уснте и той вече се пробуди разтърка сънено учички

Тае:Добро утро...Любов..това за мен ли е
Куки:да. Каза Куки със заешка усмивка

Тае се повдигна и целуна Куки и го гушна силно.Чак сега забеляза че той е облечен с тениска и престила а одоло беше с едни мого къси панталонки,той прехапа долната и устна и целуна Куки по вратът.

Тае:съкровище ти закусва ли.

Куки: не.. несъм ... се нямам апетит още от  сутринта,немога да хапна нищо.

Тае:да не си болен.....да не би да съм те наранил,каза със сълзи в очите.

Куки:не...не си виновен ти любов..просто нямам апетит.

Тае:Ела,дръпка Куки в скута си
утвори уста.Куки утвори уста а  Тае сложи малко пърче пелачинка в устата му а Куки преглътна.
Вкусно ли е бебе
Куки:да..каза със заешка усмивка

Глт.Куки
След като се наядохме станах да се преоблека защото бях с престилка .
Тае:Куки кава е тази престилка.Не че не ми харесваш така нооо.....
Изчервих се....амии..аз си купих кустюм за годишнината ни...за да те изненадам..но се скарахме и не го ползвах, реших поне да ползвам престилката от костюма.

Тае:вярно.....
настъпи тишина но след минута две Тае я развли.Придърва ме в скута си и ме стисна за дупето... Аз истенах....усетих колко е надървен
БОЖЕ ГОСПОДИ ДА НЕ МУ Е ПОРАСНАЛ.помислих си аз.
Тае:каде гледаш слънце.каза той с дълбокия си възбуждащ глас и показа перверзната си усмивка.Изчервих се станах като домат.
Тае:слънце...облечи кустума за мен...зарадвай татенцето си...
Станах още по червен след тези думи.Аз кимнах станах и утидох до гардероба взех кустюма,утидох в банята преобяках се и се върнах при Тае.Той прехапа жадно устни.
Тае:накарай ме да се чувствам добре.Хайде зарадвай господаря си.Изтръпнах...но..не се противих..седнах в скута му и почнах да се утърквам в пакета му...аз стенех пеше толкова твърд.....той ме стисна за задника аз истенах. Тогава той разби устните си в жадна целувка,аз му одвърнах.....не смеех да се противя..след всичко което ми стори преди...знам че му беше трудно но...не е същото...всякаш вече не го прави с лубов лакто преди сестраму да почине....
Насълзийа ми се учите...беше ме страх..от това..че може просто да сум сек ихрачка и слугиня за него...от отва  че като му умръзна ще си тръгне...не издържах и се расплаках...но той не спря..пак мислеше да задовори себе си....отново...АЗ СЪМ ИСПОЛЗВАБ,УНИЖАВАН.АЗ СЪМ ПРИТЕЖАВАМ..Заплаках още по силно но.....
-----------------------------------------------------------
Ще се опитам да кача общо 3 глави днес.Сори за грешките

Can i believe You ?[√]Where stories live. Discover now