Hepinize merhaba arkadaşlar! Boş beleş videoma giriş yapayım.
Youtube kanalıma hoşgeldiniz. Bugün sizlerden gelen soruları cevaplayacağım. Aynı zamanda yorumlara bırakılan soruları da cevaplayacağım.
Dış sesim yani soruları soracak olan kişi japoncivciv 💜.
O zaman başlayalım.
Ayy durun dhxkxhzmxhxnx. Ne Youtube' u karıştırdım ayol. Hemen wattpad' e dönüyorum.
Daha fazla boş beleşlik yapmadan sorduğunuz sorulara geçiyorum. (Canımın sıkıldığını bu kadar belli etmemeliyim.)
1. Soru:
Soru sahibi -ItziteryScamander-- Kapak tasarımına hangi uygulama ile başladın?
"Picsart ile başladım."
2. Soru:
Soru sahibi: gezegenimsi_bulutsu- Bir isteği yapamadın mı üzülüyor musun?
"Yerine göre ve istekten isteğe göre değişiyor."
3. Soru:
Soru sahibi: Bir önceki kişi- Font olarak en hoşuna giden ne?
"Sanırım niagara solid."
4. Soru:
Soru sahibi: Yine aynı kişi- Karakterin yanındaki neon ışıkları nasıl yapıyorsun?
"Bunu burda anlatmak biraz zor ama yinede yazayım. Öncelikle karakteri yerleştiriyorum vesayre vesayre. Daha sonra (bilgisayardan yaptığımı anlatıyorum bu arada) yeni bir katman açıp fırçamı yumuşak firça olarak seçiyorum. Katmanı kırpma maskesi yapıyorum. Hangi renk olacaksa ışık o renk ile karakterin kenarlarını boyuyorum. Fırça boyutum büyük oluyor bu arada. Sonra katman seçeneğini ya kaplama yapıyorum ya ekran ya da renk. Duruma göre değişiyor. Bazen birkaç katman yapıp aynı işlemi farklı katman seçeneği seçerek yapıyorum. Sonra karakterin altına da bir katman açıp arkasını boyuyorum. Katman seçeneğini de kaplama veya renk yapıyorum."
5. Soru:
Soru sahibi: tabula_rosa- Hem güzel hem yetenekli olmayı nasıl başarıyorsun?
*İcloşum seni yerim *ham ham*. O senin güzel görüşün hayatım. Ben pek öyle düşünmüyorum.*
6. Soru:
Soru sahibi: amayapottah- Mesleğin ne?
*Şuanlık bir mesleğim yok ama ilerleyen zamanlarda inşaAllah.*
7. Soru:
Soru sahibi: YesilErikliMilkshake
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lavinia | cover shop [bitti]
No Ficción"Tamamlandı" 17.09.20 17.09.21 #cc20 #ibispaintx ©all rights reserved