İSTEK ALIMLARI BU BÖLÜMDEN DEĞİLDİR.
LÜTFEN SONLARA DOĞRU OLAN İSTEK ALIMI VE KURALLAR 3 ADLI BÖLÜME İSTEKLERİNİZİ BIRAKIN.
Selam ☁︎
Kısa süreliğine istek alımlarını açmaya karar verdim fakat birkaç şartım var:
☞︎︎︎ Künyeyi düzgün yazıp yazmadığınıza bakarım. Yani benim istediğime uygun yazmışmısınız, bu önemli.
☞︎︎︎ Kurallara uymayan istekleri kesinlikle almayacağım. Özellikle kapağı aldıktan sonra kullanmayacak olanlar benden uzak dursunlar.
☞︎︎︎ Lütfen künyenizi bırakırken düzgün bir üslupla yazın. Karşınızda emredebileceğiniz bir şahıs yok.
Bu şartlar benim önceliklerimdi. Şimdi istek bırakabilmeniz için gerekli olan kurallara geçelim.
...
ฅ^•ﻌ•^ฅ KURALLAR ฅ^•ﻌ•^ฅ
➪ Beni takip etmelisiniz ve kapağı kullandığınız süre boyunca kesinlikle takipten çıkmamalısınız. (Takip edilecektir.)
➪ Bu kitabın tüm bölümlerini oylamalısınız. İsteğiniz kabul edildiği zaman oylarsanız daha iyi olur. Sonra demeyin o kadar oyladım ama isteği almadın diye.
➪ Kesinlikle ama kesinlikle benimle birlikte, aynı anda başka tasarımcılara da istekte bulunmayın. Eğer yakalarsam, hiç acımam rezil ederim. Kabul etmezsem gidip başkasına istekte bulunursunuz. Tam tersi şekilde de olmasın lütfen. Başkasına istekte bulunup sonra bana gelmeyin.
➪ Kitabınızın açıklama kısmına Cover by: _moonnlightt_ yazmalısınız.
➪ Kapağın üzerinde kesinlikle herhangi bir değişiklik yapılamaz. Ben yaparım eğer yapılacak bir şeyse. Fakat yaptığım kapak üzerinde değişiklik yapmam çok zor. Benden kaynaklı bir hata değilse kesinlikle yapmayacağım. Bu sebeple künyenizi düzgün doldurmalısınız.
➪ Aynı hikaye için sadece bir tane kapak isteme hakkına sahipsiniz. Başka başka hikayeleriniz için kapak isteğinde bulunabilirsiniz.
➪ Size vermiş olduğum künye içerisinde parola kısmı bulunacak. Parola: En sevdiğiniz şarkı.
➪ Kitabınız en az 5 bölüme sahip olmalı ve 500 okunmayı geçmiş olmalı. Yayınlanmamış kitaplara kapak yapmıyorum.
➪ Künyeye uygun olmayan istekleri kabul etmeyeceğim.
➪ İstekleri bu bölümün yorumlarından alacağım. Lütfen tek yorum halinde atın. Parça parça değil.
➪ Kapağı yaptığım kişi kapağı beğense de beğenmese de kullanmak zorundadır. 3 gün içerisinde, en az 2 hafta kullanma süresi var.
➪ Kabul ettiğim isteklere en fazla 4 gün içerisinde aldığıma dair geri dönüş yaparım. Almadıklarıma herhangi bir şey yazmayacağım.
➪ Her isteği kabul etmiyorum. Eğer yapabileceğim türdeyse alırım.
➪ İstek sırası karışık gidebilir. Belki bir isteği ilk gördüğüm zaman aklıma bir şey gelmez. Ama ondan sonra olan bir istekte gelir. O zaman önce o isteği yapıp sonra diğerine geçerim.
➪ Tasarım kitapları için kapak yapmıyorum. (Tasarım eleştirisi veya yarışması buna dahildir.)
Not!: Bts vb. (karakter çokluğundan) , töre vb, kadına şiddet vb. , pedofili, mafya vb. saçma sapan konuları olan kitaplara kapak yapmıyorum. İnstagram fenomenleri ve düzgün fotoğrafı olmayan ünlüler (düzgün fotoğrafları varsa olur) ile kapak yapmıyorum. Son olarak ise baştan sona cinsel içerik olan kitaplara kapak yapmıyorum.
...
ฅ^•ﻌ•^ฅ KÜNYE ฅ^•ﻌ•^ฅ
~ Kitap adı*:
~ Yazar adı*:
~ Karakter/ler: (en fazla 3)
~ Parola*:
~ Söz:
~ Dark/Light*:
~ Kategori*:
~ Kitabın konusu*: (lütfen düzgün anlatın, kitabınızın açıklama kısmında yazdığınızı buraya kopyala yapıştır yapmayın, ben sizden konu istiyorum açıklama değil)
~ Olmasını istediğiniz sembol vb.*:
~ Kapağın nasıl olması gerektiği*: (istediğiniz gibi yazın ki kapak güzel olsun)
~ Kitabınızın linki*:
~ 3 kişi etiketlemelisiniz*(Yıldızladığım maddeler zorunlu!)
Kapakları bilgisayardan yapmaktayım. Birkaç örnek bırakıp bölümü bitiriyorum. Umarım söylemediğim herhangi bir şey kalmadı.
...
ฅ^•ﻌ•^ฅ ÖRNEKLER ฅ^•ﻌ•^ฅ
Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lavinia | cover shop [bitti]
Non-Fiction"Tamamlandı" 17.09.20 17.09.21 #cc20 #ibispaintx ©all rights reserved