1. rész

3.4K 118 1
                                    

Egy újabb unalmas üzleti út. Egy újabb egy hetes kamumosolygás a többi  maffiavezér felé... tényleg nincs ennél jobb dolgom!
Félreértés ne essék. Imádom a maffiával járó életet,és nincs az a dolog a földön amiért feladnám, de azt képtelen vagyok megérteni,hogy mi keresnivalóm van 16 évesen az üzleti utakon.
Akárhányszor megkérdezem erről apámat,mindig az a válasz jön, hogy egyszer én fogom átvenni a maffia vezetését.

-10 perc és indulunk! Kérlek Niki!
Készülődj mert az életbe nem fogunk elindulni!
Szólt fel apám.
-oké!!
Kiabáltam le,bár nem voltam biztos benne,hogy az előbb ígért időintervallumot be is fogom tartani.

Felkaptam egy térd fölé érő szűk szoknyát egy egy fekete spagettipántos   trikóval, amire egy áttettsző és testhezálló hosszúújjút vettem,majd meghúztam a tusvonalam, és ezzel késznek nyilvánítottam magam. Apró válltáskámba beraktam a telefonom a fülhallgatómmal és a bankkártyámmal, és a biztonság kedvéért beraktam egy átlátszó ruzst is,ha lejönne a még reggel feltett.

A lehető legkifejezéstelenebb arccal ballagtam le a garázsba,majd beszálltam a porsche hátsó ülésére aza apám mellé.
-a bőröndödet hátra tettük. Csak mondom hogy ne keresd míg oda nem érünk.
-ok.
Nyögtem vissza az apámnak.
-tudom hogy nem akartál jönni,és én meg is értem. Gyerekként én sem szerettem az ilyen formális rendezvényeket,de meg kell értened hogy azért kell menned,hogy a jövőben biztos partnerekkel vezethesd majd a maffiát.

Nem reagáltam apám mondandójára. Ujra visszajöttek a régi emlékek. Azokból az időkből,mikor még anya is velünk volt. 3 éve halt meg egy ilyen maffiarendezvényen. Egy áruló 3 lövéssel vette el az anyám életét. És én ezt 13 évesen végignéztem. Azóta utálom az ehhez hasonló partikat. Mindig arra a bizonyos napra emlékeztet...

Sziasztok
Remélem tetszett a rész. Ha igen pls voteold és kövess be.
Jön a folytatás! :D

A maffia lánya BEFEJEZETTحيث تعيش القصص. اكتشف الآن