5. rész

1.7K 60 0
                                    

Arra ébredtem hogy egy raktárban vagyok.
Egy fából készült rossz állapotú székhez voltam kikötve. Mostanra kijózanodtam. Ebből adódóan tisztában voltam azzal a ténnyel hogy mekkora bajban vagyok. Velem zsarolhatják a szüleim. Baszki...
Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben amikor eszembe jutott Zach.
-Zach!
Üvöltöttem amennyire kiszáradt torkom engedte.
-Nikol?!
Kiabálta vissza egy elhaló hang az egyik áruval megtöltött polc mögül.
Most hasznát vettem a maffiában tanultaknak,így ha hatalmas erőfeszítéssel is, de el tudtam ugrálni a székkel addig a polcig ahonnan Zach hangja jött.
Zach nem volt jó állapotban. Karja véres volt, és vágásnyomokkal volt tele. A szeme alatt pedig hatalmas monokli éktelenkedett. Valamit akartak tőle,de láthatóan Zach még részegen sem volt hajlando elárulni nekik.

A maffiában van egy szabály. Ez nem más mint hogy akármit csinálnak velünk, soha nem áruljuk el nekik a maffia titkait. Születésünk óta ezt nevelik belénk. Nyilván Zach még részegen is tisztában volt ezzel a szabályal .

-Nik! Édes! Jól vagy?
Kérdezte.

-igen,de veled mi történt? Mit akartak megtudni tőled?

-hogy hol tartjuk a 3 tonna kokaint amit jövő héten akarunk átvinni a tengeren.

-mit mondtál nekik?

-azt hogy nem tudom , mire szétvertek és egy késsel fenyegettek.
Mondtam nekik hogy nem fognak megölni mert kellek nekik erre szétvágtak.

-ha kioldod a csomót a kezemen akkor el tudlak látni,és megpróbállak kiszabaditani.
Mondtam

-Zach félkézzel kioldotta a csomót, majd én kerestem a faktárban egy drótvágót,amivel elvágtam a bilincsét, majd ellaáttam a sérüléseit.

Zach megköszönte a segítségem,majd lágyan megcsókolt.
Szerintem megállapíthatom hogy Zach irtó jól csókol. Már csak ki kell jutnunk valahogy a raktárból, és figyelmeztetnünk kell a szüleinket a készülő veszélyre.

Remélem tetszett a rész.
Ha igen akkor légyszi kövess be és nyomj egy voteot
Köszi
Jön a folytatás

A maffia lánya BEFEJEZETTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz