3. rész

2K 69 0
                                    

Hirtelen megcsörrent a telefonom,ami annak a jele hogy értesítést kaptam. Zach hez külön jelzőhangot állítottam hogy tudjam ha ő ír.
Most is ez a számomra boldogságot jelentő hang szólalt meg,én pedig fénysebességgel kaptam kézbe a telefonom hogy megnézzem mit írt az újdonsült szerelmem.

-ráérsz?
Állt az üzenetben.

-neked mindig ;)
Pötyögtem a mobilomba

-este kiszökhetnél hozzánk. Tudod hogy itt lakunk a környéken. A kapu előtt várnálak a kocsimmal.
Jött Zach chatje

-rendben 💓

-hányra menjek érted édes?

-1:30?

-ott leszek. Puszi.

-várlak

Azzal be is fejeztük a chatet ami a napom eddigi fénypontja volt az biztos.
Most 11 van. Még ráérek a készülődéssel.
A mai napom nem volt valami fényes. Reggel 4 órán keresztül volt eddzésem,aztán egy áruló dílert is nekem kellett lekapcsolni,és persze élve behozni...

Amikor az órámon láttam hogy 1 van,nekiálltam készülődni. Egy fekete ruhát vettem fel, ami tökéletesen illett a stílusomhoz. Majd megcsináltam az ehez tartozó fekete sminkem,és feldobtam pár arany ékszert. Cipőnek pedig egy szintén fekete tűsarkút választottam.
Az összképem úgy festhetett mintha egy luxusbár partyjára készülnék,de ezzel semmi baj nem volt hiszen a nyakam tettem rá hogy egy illegális szórakozóhelyre visz majd. Végülis hova máshová vinne egy maffiavezér gyereke.

A pisztolyom becsúsztattam a szoknyám zsebébe,mert hát milyen maffiatag lennék ha nem így tettem volna,majd egy profi parkourost megszégyenitő ügyességgel másztam le a házunk harmadik emelete ablakából,majd jutottam a kerítésen kívülre,mindezt észrevétlenül.



Remélem tetszett.
Ha igen pls nyomj egy voteot.
Jön a kövi rész.

A maffia lánya BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora