4. rész

1.8K 57 0
                                    

Zach a házunkkal szemben várt, majd intett hogy gyorsan száljak be mellé.
Zach kocsija egy irtódrága sötétszürke matt jaguár volt.

-végre itt vagy édes! Már ezt az éjszakát várom mióta találkoztunk azon az esten.

-én is.
Mosolyodtam el.

-hová viszel?
Tettem fel a kérdést,mire Zach annyit mondott hogy valahová, ahová ő nagyon szeret menni,és amit nem fogok elfelejteni.

Az odaút nagyjából 20 percet vett igénybe.
Egy elhanyagolt, szegények álltal lakott utcában álltunk meg.
-innentöl gylog megyünk.
Szólt Zach.
Zach kel az élen beosontunk egy sikátotba,majd ott Zach nekiállt kopogtatni egy rozsdás bádogajtót.
Az ajtót kinyitották nekünk,majd egy hatalmas ,és hipermodern szórakozóhely tárult elénk.
-wow... ez ez eszméletlen!
Elállt a lélegzetem a titkos bártól. Hatalmas nagy volt a hely,és h árom szintet nyúlt a föld alá. A zenét egy 3 fős djcsapat keverte. A kaszinóhangulatrol pedig az illegális nyeremény és szerencsejátékasztalok gondoskodtak.
Zach hozott nekem egy italt,majd leültünk pókerezni.
A hangulat eszméletlen volt. Mindenféle alvilági fejes és azoknak gyereke bulizott a helyen. Legális volt a drog, és a szerencsejáték is,és minden adómentesen volt. Persze illegálisan.
Zach 5 millió forintal kezdett játszani,és nagy tudásának és szerencséjének löszönhetően a harmadik kör közepére már 30 milliónál tartott a zsetonja.
Bevallom elég sokat ittunk.
Csak úgy öntöttük.magunkba a vodkát,és az egyéb tömény szeszesitalokat.
Nem telt sok időbe mire berúgtunk. De droghoz nem nyúltunk.
Hirtelen 2 fekete napszemüveges őr közeledett felém majd elrángattak az épület hátsó felébe Zach kel együtt. Innentől jött a szallagszakadás.



Remélem tetszett a rész.
Ha igen akkor légyszi dobj egy voteot és kövess be.
Jön a kövi rész.

A maffia lánya BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now