Part 17💚

2K 145 14
                                    

Zawgyi. .

ေရွာင္က်န႔္ နင္မရိွမွ ရိေပၚက ငါ့ကိုျပန္ခ်စ္မွာ...

သူ႔ကို ေရနဲ႔ပတ္ၿပီးႏိႈးလိုက္.......!!!

ဗြမ္းးးးးးးးးးး💦💦

အဟြတ္...အဟြတ္..အဟြတ္....

ေရွာင္က်န႔္.....သတိရလာေတာ့ သူ႔ကိုယ္ကိုႀကိဳးနဲ႔တုပ္ထားတာကိုသိလိုက္ရေတာ့အတင္းရုန္းေနမိတယ္...

ရုန္းေနလဲ ပင္ပန္းရံုပဲရိွမယ္...ေရွာင္က်န႔္...

အသံလာရာကို ၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ ဟိူေႁမြေပြးကိုက္မယန္လီ..

ခင္ဗ်ား ဘာစိတ္ကူးနဲ႔က်ေနာ့ကိုဖမ္းထားတာလဲ...

ေရွာင္က်န႔္ နင္က ၿဂိဳလ္ဆိုးပဲ....

နင္မရိွမွ ရိေပၚက ငါ့ကိုျပန္ခ်စ္မွာ နင္က ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ဝင္ေနွာက္ေနတဲ့ အေနွာက္အယွက္ေကာင္ပဲ...

အဟက္...က်ေနာ္မရိွလဲ Daddyက ခင္ဗ်ားလို အယုတ္တမာမကို ျပန္ခ်စ္မယ္ထင္လား....ခင္ဗ်ားလိုလူမ်ိဳးက Daddyရဲ့အခ်စ္ကို ရဖို႔မေျပာနဲ႔ Daddyရဲ့ဉပကၡာနဲ႔ေတာင္မတန္တဲ့ သူမ်ိဳးပဲ.....

ေျဖာင္း....!!!!!

ေျပာေနတုန္းေရွာင္က်န႔္ကိုပါးရိုက္လိုက္တာမို႔ ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္က နီေစြး‌ေစြးအရည္တို႔ကစီးက်လာတယ္....

နင့္ပါးစပ္က အဲ့စကားကိုမေျပာနဲ႔....

သူ႔ကို နည္းနည္းေလာက္ဆံုးမေပးလိုက္ၾကပါ ၿဂိဳလ္ေထာင္ေနလို႔.....

ယန္လီကေျပာၿပီး သူ႔ေရ႔ွတၫ့္တၫ့္က ခံုမွာသြားထိုင္‌ကာသူ႔ကိုၾကၫ့္ေနသည္ေလ...ယန္လီစကားအစံုး လူႏွစ္ေယာက္ေရာက္လာပီး ေရွာင္က်န႔္ကိုထိုးႀကိတ္ေတာ့သည္။

ေရွာင္က်န႔္က လူခ်င္းမမ်ွတာတေၾကာင္း ႀကိဳးတုန္ခံထားရလို႔ ျပန္မလုပ္ႏိုင္တာတေၾကာင္း ထိုလူႏွစ္ေယာက္ထိုးႀကိတ္သမ်ွကို ေထာင့္ခံေနရသည္...

ရုတ္တရက္ ထိုလူႏွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ရဲ့ လက္သီးခပ္ျပင္းျပင္းတခ်က္က ေရွာင္က်န႔္ရဲ့ဗိုက္ေပၚေရာက္လာသျဖင့္ အသည္းခိုက္မတတ္နာက်င္သြားရသည္....

Daddy ေယ ျမန္ျမန္လာပါေတာ့.....

ထို႔ေနာက္ေရွာင္က်န႔္အေမွာင္ကမ႓ာသို႔တဖန္အလည္သြားခဲ့သည္.....သူ႔ရဲ့မ်က္လံုးမ်ားမမွိတ္ခင္ Daddyရဲ့စိုးရိမ္တႀကီးေအာ္သံသဲ့သဲ့ေလးကိုေတာ့ ၾကားလိုက္ရေသးသည္...

DADDY Love BABY💛 [Complete]Where stories live. Discover now