3 gün sonra :
Asiye :
Her şey çok güzel gidiyordu. Doruk ile aramızda iyiydi. Okula hazırlanıyorduk, bi anda telefon çaldı. Ömer açmış, Melisaydı. Bügün Tolganın hastaneyeden çıkıcağaını ve okula geleceğini söyledi. Ömer'in suratı bozuldu, son olaylardan sonra onu görmek istemedi. Ben Ömer'i öyle görünce, sarıldım, sonra ikimiz evden çikıp, okula doğru gittik.
Doruk:
Evden hızlıca çıkıp, okula gittim. Okula gittiğimde Asiyeler hala gelmemişti. Onu bekliyordum. Sınıftan çıktım, Asiyeler gelmişti, onun yanına gidip, sarılmak istesem de,yanında Kadir abi vardı. Öylece bakıp, duruyordum. Asiye sınıfa doğru geliyordu bana bakıp, gülerek. Tam sınıfa girmek istediğinde, elinden tutup, boş bir sınıfa girdik. Ona sarıldım."Napıyosun, Doruk?!" diye geri çekildi.
"Ne oldu, sevgilim? Bir şey mi oldu?"
"Yani... birileri görecek"
"Burda iç kimse yok, görmeyecekler, yani şimdi öyle mi görüşücez"
"Evet,Doruk, iç kimsenin bilmesini istemiyorum, lütfen..."
"Tamam, sevgilim, öyle olsun"
Zil çaldığını duyunca, ona sarılıp, sınıfa gittik.
Asiye:
Sınıfa girince,gözüm Tolgaya düştü, o da bana bakıyordu, ama bir şey demeden yerime oturdum.
Ders bitti ve ben sınıftan çıkıp, kantine gidecektim ki, biri elimi tutup beni durdurdu. Tolgaydı."Selam"
Yüzüne öylece bakıp duruyordum.
"Ee, yani selam bile vermeyecekmisin?!"
"Pardon, selam, nasılsın?"
Doruk :
Sınıftan çıkıp, Berklerin yanına inecektim ki, Asiye ile Tolganın konuşmasını gördüm. Elin Asiyenin omuzuna koymuş, anlamadım, yanlarına gittim."Selamlar, napıyosunuz, ne konuşuyorsunuz bakalım?!"
"Asiye'ye teşekkür ettim, hastanedeyken, çok destek oldu" sinsi gülerek.
"Öyle mi? Ne destekmış?"
"Şey yani..."
Asiye'nin sözünü kesip, elinden tutmuş. Kızgın bakışlarıyla bakıyordum ona.
"O gün, bu eli tutarken, kendimi çok iyi hissettim ki, teşekkürler"
Asiye :
Saniyelik gülüş yapıp, elimi hemen çektim ,Doruğa baktım. Doruk Tolga'ya yürümeye başladığında, elinden tuttum. Sinirliydi."Doruk, konuşalım mı?"
Başını salladı, sınıfa girdik. İç bir şey demeden, yüzüme bakıyordu. Ama sonra
"Ee...neden elini tuttun?!"
"Ben elin tutmadım, ben giderken o elimi tuttu..."
"Elini tutsa, bir sebebi vardır"
"Ne diyorsun seni? Ne sebebi ya, elimi gitme diye tuttu, bende hemen çektim. Ayrıca bana güvenmiyor musun? ve neyle suçladığı I farkında mısın?!" sesimi yükselttim.
"Seni suçlamıyorum, sana da güveniyorum, ona güveniyorum, seni korumak için söylüyorum"
"Korumanın gerek yok, kendimi korurum ben, sağol" diye çıktım sınıftan.
Doruk:
Bana kırgın çıktı sınıftan, çünkü daha önce de "kendimi korurum" demişti bi de, güven sorunu da vardı. Tolga'ya çok kızıyordum, geldiği ilk günden beri sıkıntı çıkarıyor. Neyin peşinde? Hiç bilmiyorum. Şimdi en önemlisi-Asiye'di. Gönlün nasıl alacaktım, bunu düşünmem lazım. O yanımdan ayrıldıktan sonra, peşinden gittim."Asiye, dursana, Asiye!" bileğinden tuttum ve kendime çevirdim. Ama o elin çekip, geri adım attı.
"Ne var?! Ne?""Ben üzür...."
Zil çalmıştı, Asiye de derse girdi.Asiye:
Doruk aramızda hala güven problemi vardı. Bana güvenmiyordu. Beni korumak istiyormuş, ben kendim korurum kendimi. Ama küsmemin sebebi sadece o değildi. Böyle bir durumunda , sinirleniyor ve küçük, çaresiz bir çocuk gibi oluyor. O halini seviyordum, bu üzdan biraz trip atıyordum. Ders başladı, ama Doruk bana bakıyordu, üzerimdeki bakışların hissediyordum. Ders bitince, sınıftan çıkıp, kantine gidecektim ki,birisi bana seslendi. Doruk diye umutlandım, ama..."Asiye...nasılsın?"
"Hıı? İyiyim..."
"Biraz üzgün görünüyorsun." Tolga.
"Yorgunum biraz bu üzdan yani"
"Eee hadi, o zaman kantine inelim, sana kahve ısmarlayayım?!Belkide yorgunluğun biraz geçer" diyip göz kırptı.
"İyi, tamam"
Doruk:
Asiye sınıftan çıkınca da, ardından gittim. Konuşmak istiyordum, ama bi anda durdum, Asiye'y Tolga ila konuşurken gördüm. Yanına gidip, dövmek isterdim, ama öyle bişey yaparsam, Asiye yüzüme bile bakmayacaktı. Sonra ikisi kantine gitti, bende peşinden. O çocuğa güvenmemiştim. Kahve içip, gülüyordu. Sinirleniyordum, öfkemin sınırı Asiye'nin elin tutarken bitmiş. Yanına gidip, Tolga'ya yumruk attım."Doruk, napıyosun! Lütfen!"
Asiye'nin korku ve kızgın bir sesin duydum.
Elinden tutup, dışarı çıktık._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Yeni ya, yeniden hiç sevmedim. Bu son olucak galiba, iç bi yetenğim yokmuş öyle bişey yazmaya. Keyifli okumalar, meleklerim😥🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asdor (ilk,masum aşk)
Truyện NgắnAsdor hayali sahnelerin buraya yazıcam in sha Allah. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar 🌻