Ömer:🌹
"Bir adamı kana kadar dövdüm ... Onu öldürdüm mü? Hayır, hayır, ben yapmadım ... Hayır abii! Abi" Ellerimi cebime soktum ve kardeşlerimin yanına, evime gittim.
Asiye:🌹
Ömer'siz olan ilk doğum günüydü. Çok üzücüydü ama ona çok kızgındım. Küçük bir dükkân keki üzerinde mumumu üfledim ve yanağımdan bir gözyaşı damladı. Ailemce hepimiz doğum günümüzü annem ve babamla nasıl kutladığımızı hatırladım. Harikaydı. O anda birinin gelip arabanın kapısını çarptığını duydum. Baktım,Ömerdi gözyaşları içinde buraya geliyordu. Kapıyı açtım ve abimi çağırdım. Hepimiz sokağa çıktık.
"Ne oldu Ömer?" Diye sordu abim,"bu halin ne?!"
Ömer ağlayarak dizlerinin üzerine çöktü ve ellerini cebinden çıkardı. "Hayır, hayır, yapmadım. Onu ben öldürmedim," diye mırıldandı.
Abim ile çok korktuk, Ömer'i eve getirdik,ellerin yıkadık ve konuşmak istedik ama Ömer çok yorgun, koruyarak bir yerden gözlerin almadı.Onun üzerine gitmek istemedik, bu üzdan yatağın hazırlayıp, o uyudu.
Ertesi gün: "Asiye"🌹
Hepimiz erken kalktık ve Emel uyurken konuşmaya karar verdik.
Abim Ömerin gözlerine bakarak "Ne oldu Ömer? Dün ne dedin ?!Kötü bir şey mi oldu? "
Ömer anlatmaya başladı ve abim ile şok olduk ve korktuk.
"Sen ... Tolga'yı mı dövdün? Bu yeni öğrenciyi?!" Diye sordum birden, ayağa kalkarak.
"Evet,... şu anda hastanede ama durumun bilmiyorum." başını eğerek.
"Onu görmemiz lazım. Durumun öğrenmek için. Ama benim bügün çok işim var."
"Ben gidiyim? Dersler için hala vaktim varken gelip gelecem ." Kırmızı ceketimi aldım ve Size haber vereceğim dedim ve çıktım.
"Ömer merak etme, herşey iyi olacak, abicim diye sarıldı Ömere.
Hastaneye geldiğimde sınıf arkadaşlarımın burada olduğunu gördüm. Sadece Doruk ve Melissa yoktu.
"Bir şey mi oldu? Tolga iyi mi?" Ömer'e şikayet edecek diye korktuğum için endişeli sordum.
"Evet, eğer öyle söylenirse ," dedi Berk.
"Onu görebilirmiyim? Doktora sordum." Evet, tabii ki 106 numaralı oda koridorda ve solda. "Teşekkür ederim" dedim ve hızla odasına gittim.
"Tolga?! Geçmiş olsun. İyi misin? Ömer için çok özür dilerim."
"İyiyim, yok bir şey. Önemli değil. " dedi Tolga elimi tutarak.
Bu tavırları hoşuma gitmedi ve elimi çekip sordum "Gerçekten iyi misin? Yani Ömer'den şikayet etmeyeceksin, değil mi?"
"İyiyim, ben, merak etme. " dedi gülerek ve eğer istersen, sadece senin için kardeşinden şikayet etmeyeceğim. "
Ona anlaşılmaz bir bakışla baktım ve teşekkür ettim. "Tekrar geçmiş olsun ve teşekkür ederim" diyerek kalkıp, kapıya doğru dönüp gitmek istediğimde, o elimi tuttu ve biraz daha kalmamı istedi. İstemiyerek tamam dedim ve tabiki de abime biraz geç kalıcağımı söyledim.Doruk:🌹
Birazdan ders başlıyor, ama Asiye ile Ömer hala gelmemişti. Aybike ve Oğlcanda yoktu. Nerede acaba?
"Melisa .. Melisa, Ömerler'in nerede olduğunu biliyor musun?
"Hayır, bilmiyorum, ha ders de başlıyor" Melissa arkasına döndü.
Onları bekliyordum, pencereden dışarı baktım.Ders bitti hemen Asyie'ye aramaya başladım ama açmadı.Koridora çıktım ve Asyie, Ömer ve kuzenlerinin geldiklerini gördüm.Yanına gelip "İyi misin? İlk derse gelmediniz, aradım, açmadınız,ne oldu?" Diye sordum.
"İyiyim. Doruk, bügün zor bir gündü. Dün gece Ömer Tolga'yı dövdü ve şimdi o hastaneye kaldırılmış.Onu görmeye gittim, bu yüzden derse yetişemedim, şarjım da bitti. Üzürdiliyorum seni uyarmadım"
"Hayır, özür dilemene gerek yok. Onun durumu nasıl şimdi de derse yetişmemene sebep oldu? " Diye sordum pek inatla değil.
"Durumu iyi. Biraz kalmamı istedi, bu yüzden geç kaldım," dedi Asiye, "Hadi sınıfa gidelim, şimdi ders başlayacak, sonra anlatırım"
"Tamam" sınıfa girdik.Asiye:🌹
Doruk'un bu durumdan hoşlanmadığını gördüm ve bu yüzden ders bittikten sonra sadece biz sınıfta kaldıktan sonra yanına oturup elini tuttum. Doruk şaşkınlıkla bana baktı ve "neden" diye sordu.
Anlamıyorum "Neden ne?"
"Neden ona gittin? Neden bana söylemedin?" Doruk kızgınlıkla sordu.
"Doruk, üzürdiliyorum korktum, unuttum bile. Nasıl olduğunu sormaya gittim ve Ömer'den şikayet edecek mi diye sormaya gitmiştim? Hepsi bu. Abartılıcak ak bir şey yok.Güven bana."
"Tamam ama ben seninle olmak için buradayım, sana her zaman yardım edeceğim, destek olacağım, seninle olacağım. Lütfen unutma." diye bana sarıldı.Eveet, arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Devamın kısa bir süre içinde yazıcam. Okuduğunuz için teşekkür ederim 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asdor (ilk,masum aşk)
NouvellesAsdor hayali sahnelerin buraya yazıcam in sha Allah. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar 🌻