Doruk:
Asiye'yi elinden tutup, arabaya doğru gidiyordum. Onu okuldan kaçırıyorum diye de sayılır. Çünkü çok açtı, çok sinirliydi ve tabi eli de. Onu sakin bi yere getirmek İstedim. Arabaya yaklaştığımızda konuşmaya başladı."Doruk, nereye? Ders başlıycak şimdi"
"Merak etme, birşey olmaz, Melisaya söyleyecem, o da hocaya söyler,izin alır. Hadi, bin arabaya" elimle yerine işaret ettim. Arabaya bindi, ben de yerime geçtim.
"Tamam da, nereye gidiyoruz?" emniyet kemerini takarak.
"Çok güzel bir yere" diyip gülümsedim.
Yol boyunca birşeyler konuşuyorduk. Bir saat yolculuktan sonra gelmiştik. Ormandı burası. Temiz hava almak iyi gelecek diye getirdim onu.
"Ah, çok güzelmiş burası" içine çekti.
"Önce yemek yiyelim? Kahvaltı yapmadın da"
"Biraz dolaşalım o zaman, sonra yeriz" yürümeye başladı. Bende tamam anlamında kafamı salladım ve yanına gittim.
Biraz dolaştık ve çok acıktık.
"Burda bir çok güzel bir kafe vardı, yemekleri çok güzel. Oraya gidelim mi?"
"Bilmem, bana fark etmez, kurt gibi acıktım ben" gülerek.
"Bende çok acıktım, hadi, gidelim o zaman" elinden tutup gittik.
Asiye:
Okulda çok sinirliydim, derse girmek istemedim, ana Doruk beni kaçırınca, sinirim geçti. Ormanı yer bana iyi geldi, ana çok acıktım, sabah kahvaltı da yapmadım, gecikecez diye. Doruk'un bildiği güzel bir kafeye el ele gidiyoruz. Kafeye yaklaştığımızda hiç kimse yoktu. Neden acaba?"Merabalar! Burda kimse var mı?" açıktı ama hiç kimse yoktu.
Bir kaç dakika sonra bir teyze çıktı. Beyaz saçlı, orta boylu, hafif gülümsemeyle yaşlı kadın çıktı.
"Hoş geldiniz çocuklar! Biraz erken geldiniz, bişey hazırlayamadım. Geçin siz.Ne isterseniz? Hemen yapayım"
"Hoş bulduk!" dedik ikimiz de,bir masaya oturup.
"Acele etmeyin siz, biz bekleriz. Ne yersin?" dedi Doruk bana bakarak.
"Şey bilmem ki ben"
"O zaman ben size güzel kahvaltı ve kendi tarifim ile çay hazırlayım" dedi gülümseyerek.
"Evet, çok güzel olur" dedi Doruk.
Ben sadece gülümseyerek kafamı salladım. Kadın mutfağa gitti, bizde konuşuyorduk. Ama 15 dakika sonra mutfaktan kırılan tabak sesin duyduk.
"Ne oluyor , Doruk? Hadi kalkalım, bakalım" dedim kalkarak.
İkikmiz hızlı adımlarla mutfağa gittik.
"İyiyimisiniz? Ne oldu?" kadına sonra da kırılan tabağa bakarak.
"Dinlensem iyi olur, çocuklar size de birşey yapamadım" dedi kafasın eğerek.
"Önemli değil, sizin sağlığınız daha önemli" dedi Doruk kadını bir sandalyeye otururtarak.
"İyiyim, şimdi geçer" elleri titriyordu.
Tam birşey diyecekken, arkamdan sesler duydum. Doruk'la birbirimize baktık, sonra da o "şimdi bakıp geliyorum" diye çıktı mutfaktan. Ben de teyzenin ilaçların veriyordum.
Doruk geldi koşarak.
"Ne oldu?" dedim endeşeliyle.
"Şey..müşteriler gelmiş, bekliyorlar. Ne yapıcaz?"
Ben teyzeye baktığımda o biraz düşünerek, sonr bize baktı.
"Sizden bişey isteyebilir miyim? Şimdi ben bu kafeyi kapatmam, bize para lazım, oğlum hasta, gelinim de bügün evde kaldı ona bakmak için. Bana yardim edebilir misiniz çocuklar?" dedi biraz utanarak.
"Tabi ki yardım ederiz, hatta siz oturun biz herşeyi yaparız" dedi Doruk bana bakarak.
"Ben bi garsonluk yapıyım o zaman" diyip çıktı Doruk.
Biz gülerek bakmıştık arkasına.
"Teşekkür ederim, bu hastalığım da bana yaptırmıyor hiçbir şeyi"
Ben yanına geçip, ellerinden tuttum.
"Merak etme sen biz yaparız, dinlen sen,teyzecim"
"Adım Firuze" dedi tebessüm ederek.
"Ben de Asiye, memnun oldum"
Mutfaktaki pencereden Doruk'a bakıyorduk.
"Çocuk çok iyi biri, seni de çok seviyor. Birbirlerinin değerini bilin, benim rahmetli kocam vefat etti, ben de öyle kaldım yalnız"
Ben Firuze teyzeye sarıldım.
"A-a iş beklemez ama" girdi içeri Doruk.
Güldük hepimiz.
"Ee nereden başlyalım" listeyi okuyarak.
"En başta" diye bana önlüğü giydirdi Doruk
Yemekleri hazırlamaya başladık, 20 dakika sonra bi kaç sipariş hazırdı. Götürmek için tepsiye yemekleri koyup, çıktım. Herkese yemeklerini verdikten sonra solan bir çiçek gördüm. Çiçekleri suluyordum ama arkamdaki sesle durdum.
"Asiye!" Doruk'un sesiydi.
-----------------------------------------------------
Okuduğunuz için teşekkür ederim 🌹
Evet, bölüm kısa oldu ama gelecek bölümü uzun yazıcam inşaAllah.
Şey ben sınır koymak istiyorum:
Sınır: 25 oy
25 yorumSizi seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asdor (ilk,masum aşk)
Short StoryAsdor hayali sahnelerin buraya yazıcam in sha Allah. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar 🌻