Güven bana

855 39 12
                                    

Doruk:
Asiyenin elin tutup, süreklemeye başladım.Nereye gidiyorumuzu bilmiyordum. Okuldan baya uzaklaştık.

"Doruk, elimi bıraksana!... Doruk, sana diyorum!"

Dalgındım biraz, onu duymadım bile.

"Doruk!" diye sertçe elin çekti.

"A? pardon... Ben şey...."

Nasıl başlıycam bilmiyordum, hesap soracak gibi mi olucak. Ama başlamak zorundaydım.

"Napıyosun, Asiye?! Aranızdaki ne tür bir yakınlık? Elini tutmana, neden izin veriyorsun?!"

Kaşları çatık, bana bakıyordu.

"Sen benden hesap soramazsın... ve ben kim elimi tutup tutamayacağına kendim karar veririm."

Sözünün bittiğinde bana bakıyordu, benden cevap bekliyordu. Ama ben bi kaç saniye susup duruyordum. Başını diğer tarafa çevirdi.

"Özür dilerim... her şey için çok özür diliyorum. Haksızdım, evet, ama seni başkasıyla görmek istemiyorum, başkasıyla yakın olmanı istemiyorum. Bügün için de özür diliyorum."

Biraz sessizlikte duruyorduk. Sonra yüzüme gülerek bakıyordu.

"Doruk, şey... ben sana bişey söylemek istiyorum. Bügünün tavırlarımın sebebi sadece senin söylediklerin değil,bu hallerini sevdiğim için yaptım. Bende özür dilerim."

Asiye:
Özür dilip, ona sarıldım. Şaşkın şaşkın bana bakıyor.

"Doruk?" diye seslendim.

"Ne demek bu?! Sinirli hallerimi seviyorsun?" gülerek söyledi.

"Yaniii... küçücük çocuk gibisin, çok tatlı oluyorsun"

"Hıııı..demek öyle"

Hızlıca yanağınan öptüm. O anlamadan bana bakıyordu, beklemedi benden öyle bir şey, tam bi şaşkın çocuktu.

"Sevgilim, barıştık dimi?!" elimden tutarak

Ben sadece başımı evet diyerek salladım.

Doruk:
Biraz el ele dolaşmıştık. Sezsis öyle gidiyorduk. Bu sessizliği ben buzdum.

"Biraz konuşalım mı?" hafif bir gülüşle.

Bana dönüp, benim konuşmamı bekliyordu. Bi banka oturduk.

"Sevgilim? Ben sana güveniyorum biliyorsun değil mi? Tabi çok seviyorum da. Bu üzdan iç kimse aramızı bozsun istemem." ellerinden tuta

"Evet, biliyorum ama sen böyle herkese beni kıskanırsan, döversen sen bana güvendiğin sayılmaz ve ben sana aşığıkken tabi çok yakışıklı, dağ gibi sevgilim varken başkasına neden bakayım ki?!"

"Ben bi kıskandım? kahkaha atıp, Hayır ya kıskanmadım, sadece ondan hoşlanmadım, sonraki sözlerine de çok teşekkür ederim, öyleyim tabi."

"Doruk, yaa, ne kadar kendini beğenmiş bir tipsin, off" beni kendinden itip, gidiyor

"Nereye?! elinden tutup : evet ama inkar etme yakışıklıyım, zekiyim, bide pratiğim orası net, ama benim güzeller güzeli bir sevgilim var, sesi, kendisi güzel, zeki, düşünceli sevgilim benim!"

Asiye biraz utandı. Sonra da gülüp

"Evet, evet sen kıskanmıyorsun, tabi..."

"Hala oradamısın?! Yani belkide biraz kıskanıyorum, öyle bir tane sevgilimi elimden alır diye korkuyorum."

"Ne olursa olsun bana güven, benim yanımda ol, tamam mı?" sarıldı bana

"Hep yanında olurum, sevgilim!"





Size çok teşekkür ederim 🌹Devamı en kısa sürede gelecek, yani eğer sizin için bölümü beğendiyseniz. Ben yazdıklarımı beğenmiyorum, ama sonraki bölümlere bi heyecanlı yazmak istiyorum. Bi şeyler düşündüm, ama beğenicekmisiniz bilmiyorum. Düşünceklerim bundan biraz farklı Asdor hikayesinen farklı, olamayacak sahneler, yazıyım mı bilmiyorum böyle mi devam edeyim?

Bölüm biraz kısa oldu galiba, üzürdiliyorum, ama yeni bölümü uzun yazıcam, inşallah.
Sizi seviyorum 🌻

Asdor (ilk,masum aşk) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin