1.

1.5K 71 14
                                    

George Davidson vagyok! A nagy világ georgenotfound-ként ismer! Érdekes életem van, belezúgtam a legjobb barátomba.. Nem vagyok meleg, de Clay más.

Reggel volt, megnéztem az üzeneteimet, senki nem keresett. Lementem reggeli után kutatva. Mikor találtam valami harapni valót, eszembe jutott valami. Kéne forgatni egy videót! Egy manthunttot! Méghozzá Dreammel, gondoltam amikor megzörrent a telefonom. Nem volt kedvem meglesni ki írt így csináltam magamnak egy kávét. Nem vagyok nagy kávé függő de most igazán megkívántam.

Miközben szürcsöltem az italt megnéztem ki írt, amikor megláttam ki és mit írt földbe gyökerezett a lábam.

Dream volt az, ez még nem is annyira érdekes, de amit írt, azt hittem leáll a szivem. Angliába jön örültem meg! Angliába jön, angliába jön, angliába jön, kiáltottam boldogan. Végre tálkozhatok Clay-el, gondoltam. Remegtem az izgalomtól. Nem akartam hinni neki. Ide jön - mondtam magamban. Egy isteni fordulatnak éreztem. Megint megzörrent a készülék. Azonnal felkaptam a telefonom. De most nem Clay üzent hanem Tommy.

Hali, akarsz forgatni egy vicces mod videót? - Kérdezte.
Szia, Thomas, bocsi most nem érek rá :(( - írtam vissza.

Leraktam a mobilt, és indultam volna átöltözni amikor megcsörrent a telefon. Felvettem, meg se néztem ki volt, egyből tudtam hogy Tommy az.

Tommy mondtam hogy nem jó! - mondtam - George.. - válaszolt Tommy helyett Clay - Jézusom te vagy az Clay? Bocsi azt hittem Tommy az! - Feleltem össze zavarodva - Semmi baj, csak annyi hogy 13:00-ra érkezik meg a gépem. Úristen, de jó! - Mondtam. - M-most mennem kell - mondtam. - Rendben! Szia Georgie~ - ezzel leraktam a telefont.

Na igen, elvörösödtem. Dream egyszerűen csak tökéletes, valószínű, hogy a talin nemfogja megtenni az első lépést, de adok időt neki!

12:29 volt. Össze készülődtem. Megfésülködtem, és bekaptam egy hamburgert ebédre, és indultam a reptérre.

13:00-ra oda is értem, pont amikor a repülő leszállt. De persze nemtudtam, hogy néz ki Dream, sose mutatta meg az arcát, szóval csak álltam és vártam, amikor egy magas, fiatal srác hozzám sétált, és átölelt. Azonnal elvörösödtem. Öhm izé szia! - mondtam össze zavarodva. - Sziaaaa - mondta.

Elmentünk egy kávézóba. Mit kérsz szerelmem? - Kérdezte Clay röhögve - Mi? - mondtam kellemetlen nevetéssel. - Semmi, semmi mit kérsz? - Vágta rá - Csak egy cappuccinot! - feleltem.

Meg kaptuk az italokat, és beszélgettünk egy kicsit, aztán haza mentünk. Indítottam egy streamet, persze dream feje nem látszott, csak a háttérben volt, amikor meghallották a hangját, mindenki izgatott lett.

Aztán elértük a "sub goalt". Megkérdeztem a chatet, hogy mi legyen most, hogy elértük a célt. Mindenki a chatben elkezdte írni hogy olvassunk dreamnotfound fanfictiont, persze ezeket ignoráltam, de egyre több ilyet kaptam. Aztán nemtudtam mitcsinálni. A legrosszabb rémálmom bekövetkezett.

Felmentünk wattpadra, és elkezdtünk olvasni egy storyt. Amikor a felénél tartottunk, valami váratlan dolog történt.

Szabályokkal /dnf/Where stories live. Discover now