6.

573 38 9
                                    

Csak vicceltem! Nem volt semmi csak egy patkány futott el előttünk, szóval mentünk tovább. Egyre beljebb és beljebb értünk. Amikor ismét megtorpantunk. Sapnap ott feküdt a földön. Át volt fagyva. Illetve tele volt sebekkel. A fején 5.. a kezén 3 nagy vágás - számoltam. Elkezdtem sírní. Amikor Dream oda ment hozzá. Oda nyúlt a csuklójához. Hmm - hümmögte . - lélegzik, de nehezen. Haza kell vinnünk. - mondta. Majd mikor haza vittük, lekezeltük a sebeit és betakartuk, majd hívtunk egy orvost. Ezután elvitték sapnapet a kórházba amikor Dream is elkezdett sírni. Magát okolta. Oda ültem mellé.

Dream.., nem a te hibád - fogtam meg a kezét. - Nem a te hibád - zokogtam. - Nem a tiéd! - öleltem át - Nem a tiéd.. - motyogtam. Dream csak ült és sírt. Az én hibám - mondta Dream.

Ihjj bazdmeg Dream te ne öld meg magad légyszi. - feleltem.

Neem nem dehogy..  - vágta rá

Ettünk beszélgettünk a problémáinkról.
Majd a haverokkal is beszélgettünk hogy miért tette Nick ezt. Talán Dream miatt de nem hiszem. Talán miattam de ki tudja. Reméltem a kórházban segítséget kap! Megérdemli.

Ágyba bújtunk. Befeküdtem Clay mellé és átöleltem. Mindketten sírva aludtunk el. Másnap reggel kómásan keltem ki az ágyból. Azt sem tudtam hol a fejem. Ki mentem a konyhába. Dream már reggelivel várt. Habár még mindig nem tettem túl magam a Nick-es dolgon. De majd megoldjuk. Miután megettük, elmentünk sétálni majd ebédre haza értünk. Ebédeltünk és Streameltünk volna de még mindig nem bírtam túl tenni magam.

Karl be ment Nickhez, és beszélgettek az orvosokkal, Nick még mindig nem ébredt föl és nemtudják mi lesz. Későn találtuk meg azt mondták. Majd Karl átjött hozzánk és beszélgettünk erről az egészről.

2 órával később kaptam egy hívást a kórházból..

Szabályokkal /dnf/Where stories live. Discover now