8.

310 19 7
                                    


Egy kést láttam. Furcsa volt de nem érdekelt. Megyek tovább a gondolataimba merülve. Ki vettem a zsebemből a telefonom és elkezdtem max hangerőn zenét hallgatni. Sok idő után most nem éreztem magam kimerülten. Csak sétáltam nyugodtan, és most jól éreztem magam. Nem gondoltam se Dreamre se Nickre habár mind ketten eszméletlenül hiányoztak de most egyedül akartam lenni és egyedül is voltam. Vagy legalábbis azt hittem, valaki rám kiabált. Hirtelen össze estem. 

Később egy temetőben ébredtem. Nem értettem, hogy mi történt és hirtelen kirázott  a hideg. Kérdések futottak végig a fejembe, ki kiáltott rám? Hogy kerültem ide? Hol vagyok? Mi történt? 

Semmi nem állt össze. Felálltam, mindenem sáros volt, amikor körbe néztem meg láttam egy alakot. Oda mentem hozzá amikor az ember megfordult, wow. Egy gyönyörű lány volt. Útba igazítást kértem tőle. Mikor ki találtam, hogy merre van a haza út besötétedett. Nem féltem hisz egy felnőtt ember vagyok de mégis reszkettem belülről, hisz valaki meg akart ölni vagy nem is tudom de félelmetes akárki volt és akármit csinált. 

A kés is érdekes volt. De nem érdekelt hisz voltak nagyobb problémáim. Amikor valaki hozzám szólt, hátra néztem. Nem hittem a szememnek. -Nick?- Kérdeztem remegve. - George! - Mondta a fiú lágy hangon. Nem értettem hisz meghalt Nick. Megőrültem volna? Mi történik? 

- Nick én azt  hittem h - Amikor Nick közbe vágott. - George ne haragudj hogy elmenekültem kérlek bocsáss meg soha többet nem lesz ilyen! - elkezdett sírni. - Mivan? Nick te meghaltál! - Mondtam. Hirtelen minden elkezdett sötétülni. Felkeltem és az erdőben találtam magam.

Mi a fasz történik?  Semmit nem értettem már. Haza mentem és meglepetésemre Clayt láttam a kanapémon. Gondoltam ez is csak valami hallucináció. Elmentem aludni és reggelre Dream sehol. El mentem egy orvoshoz a problémámmal. Az orvos csak annyit mondott, hogy mivel most vesztettem el egy barátomat nem furcsa ha vele álmodok, megjelenik a fejemben. De mondtam hogy ez teljesen más. A doktor nyugtatott amire én csak toporzékoltam mint egy kis fiú. -Ön ezt nem érti doktor úr, nem hiszem hogy ez csak hallucináció, olyan valós volt ez az egész - mondtam feldúltan. Az orvos csak haza küldött. 

Be mentem a házamba, amikor Nick állt az ajtóban.  Na fasza már megint - gondoltam. De amikor be mentem volna hirtelen neki ütköztem. De ha ez csak egy hallucináció, hogy nem bírok átmenni rajta. Nick vagy akármi, akárki volt ez megfogta a vállam és megölelt. Én csak befutottam a szobámba. Nick követett. - Te csak egy hallucináció vagy - Üvöltöttem rá. Nick csak zavarodottan állt az ajtóban amikor elmesélte, hogy  hogyan futott el és hova menekült, amire én elmeséltem neki, hogy hogyan halt meg. 

Semmit nem értettünk, de ha Nick él, akkor ki volt az erdőben? Ki hamisította volna meg a halálát? Nagyon sok kérdés válasz nélkül.


( Ne haragudjatok, hogy ennyit késtem, teljesen megfeledkeztem erről a storyról de hát most itt a folytatás :) )

Szabályokkal /dnf/Where stories live. Discover now