♥ '¨'•.¸¸.𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝙸'𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚒𝚌𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚟𝚎 '¨'*•.¸¸♥
,,Gde si ti do sad Is?" mogu da čujem Pansy koja je naslonjena na Blaisa u sred velike dvorane. Slegla sam ramenima sedajući do mlađeg Sliterinca koji je upijao svaku našu reč. ,,Učila sam" nasmejala sam se pokušavajući da sakrijem masnice koje su se nalazile na mom vratu. ,,Nadam se ne sa Dracom" dodao je Blaise smejući se.
Crvenilo koje mi je priuštio kada je ušao u prostoriju, sveže istuširam u njegovoj odori nateralo je da svako za stolom shvati šta se dešavalo. Spustila sam glavu prisećajući se svakog njegovog dodira koji mi je priuštio danas. Njegova ruka našla se na mojoj butini vešto je mazeći. Hladni prsti zarivali su se u glatku kožu smirivajući moj puls.
,,Dakle gde ste vas dvoje danas nestali?" okrenuo se Blaise ka nama ponavljajući pitanje koje mi je postavio. ,,Išla sam da učim" odgovorila sam. ,,Spavala je" u isto vreme odgovorio je i Draco. Pogledali smo se pokušavajući da se izvučemo iz ove neprijatne situacije.
,,Draco je mislio da spavam" počeškala sam se po glavi pokušavajući da se izvučem iz ove situacije. ,,Da očigledno..." Blaise se nasmejao okretajući svoju glavu ka crnokosoj devojci. ,,Hoćeš ti da im kažeš?" klimnula je glavom uzimajući gutljaj bundevinog soka.
,,Kao prvo. Loše lažete, kao drugo, vrat ti je prelep" zagnjurila sam glavu u pire krompir koji se nalazio ispred pokušavajući da ne stanem na trenutak. ,,Drago mi je da se primeti" okrenuo se ka suprotnoj strani tražeći pogled koji su svi dobro znali. Harry Potter i njegova ekipa za Gryffindorskim stolom gledala je ka nama. Mogla sam da čujem kako se smeje dok ruku koja je bila na mojoj butini sada podiže na rame. Svoje prste mrsi u moju dugu i bujnu kosu otkrivajući vrat na kome su se nalazile jasne masnice koje sam dobila od njegovog stiska večeras. ,,Prekini" sramežno sam odgovorila okrećući svoju glavu koja je bila umazana pire krompirom ka Hariju. Njegovi brzi koraci prelomili su se prostorijom dok je besno izlazio iz svečane dvorane.
,,Odvratno" dodala je Pansy primećivajući moj dug vrat. ,,Želiš li i ti isti?" upitao je Draco sklanjajući svoju ruku iz moje kose.
Prevrnula sam očima ustajajući sa stola. ,,Gde si krenula?" njegov hladan dodir zadržao me je na trenutak terajući da ostanem još koji minut. ,,Ne tiče te se" podigao je obrvu odmeravajući moje telo. ,,Ne, a?" mogu da primetim osmeh koji se ocrtavao na usnama. ,,Da uradim ono što sam već odavno trebala" pomerila sam se od njega krenuvši ka vratima velike dvorane. Trebala sam da nađem Harija. Morala sam da uradim to.
,,Ne pomišljaj da odeš kod njega Young!" mogu da čujem njegov oštar glas koji se prelomio prostorijom. Nisam marila. Bila sam izigrana, a jedino što mi je trebalo je sklonište od svih problema koje sam imala.
,,Harry" na kraju koridora sedeo je sam sa običnom hartijom koju nisam znala da poseduje. Bila je to banditova mapa. Okrenuo se ka meni odmerivši me na trenutak te malo duže zadržavajući pogled na golom vratu. ,,Izvini" sela sam do njega gledajući u prazne hodnike ispred nas.
,,Nije stvar u tome Is" prešao je prstom po mapi. ,,Nisam hteo da te povredim niti da imam nešto sa tobom" izdahnuo je teško. ,,Dobro, lažem. Nedostaješ mi" okrenuo se ka meni pogledavši me ponovo.
,,Izvini Harry.." nervozno sam počeškala vrat gledajući u njegove oči. ,,Ne očekujem da mi se vratiš Isabelle" nasmejala sam se na njegove reči prisećajući se prošlog leta. ,,Bili smo klinci Is" spustio je pogled na trenutak. ,,Rekao sam ti da sam zaljubljen te večeri" večeri kada su zvezde padale, kada je Valerio nestao. Kada sam plakala za njim smejući se Hariju. ,,Nisam te poljubio" nogom je šutirao kamenčić koji je našao. ,,Rekla si mi da želiš da ti bude prvi poljubac sa njim. Malfoyem" izdahnuo je teško prisećajući me noći kada sam želela da budem u njegovom zagrljaju, kada mi je zaista trebao, a jedini ko je bio tu, bio je Hari.
,,Nedostaješ mi kao prijatelj Isabelle" skinuo je naočare protrljavši zelene oči. ,,I ti meni" nasmejala sam se prisećajući se našeg prvog upoznavanja. Hogwarts express, druga godina. Kupio mi je čokoladnu žabicu. Postali smo prijatelji, a kasnije i nešto više, ali nikada nismo bili "MI" jer moje srce... Oduvek je pripadalo Malfoyu.
,,Malfoy je nešto što zaista ne podnosim i ne mogu da dozvolim da poseduje nešto tako čisto, tebe Is" progutala sam pljuvačku teško. Hari je zaista bio dobar prema meni, ali nikada nije shvatao šta je to što me je vuklo ka njemu, nisam ni ja.
,,Hari" smestila sam kosu iza uveta teško disajući. ,,U redu je Is. Vremenom naučiš da živiš sa time" klimnula sam glavom ustajajući sa hladnog betona. ,,Hajde, otpratiću te" bez i jedne dalje reči koračali smo ka Slytherinskim odajama. Niko se nije usudio da progovori reč. Bila je to neka čudna tišina, sa mnogo ne izrečenih reči koje smo želeli da kažemo jedno drugome.
,,Vidimo se sutra" uvukao me je u topao zagrljaj. Srce mu je treperilo kao bubanj. Tople ruke grejale su moj hladan struk terajući me da se osećam kao kod kuće. Bio je skroz suprotan Dracu.
,,Gde si do sad bila?" čula sam njegov oštar glas čim sam zakoračila u prostoriju. Sedeo je sam, sa knjigom u ruci gledajući unaokolo. ,,Na vazduhu. Trebao mi je" prošla sam pored njega pokušavajući da sakrijem strah. Znala sam dobro koliko je stvari mogao da uništi kada je besan, a ja - bila sam razlog njegovog besa.
,,Young". prosiktao je. ,,Opet smo na prezimenima?" odvratila sam. ,,Ne igraj se sa mnom" prišao mi je par koraka terajući da se naša tela spajaju. ,,Jesi li je izjebao? Pansy?" nasmejao se dok sam se kretala korak unazat.
,,Isabelle, mi tako razgovaramo. Uostalom ti i ja nismo..." zgužvala sam lice na njegove reči. Znala sam da on i ja nismo ništa, ali zašto bismo se uopšte dalje i družili. ,,Ti i ja nismo?" upitala sam ga pokušavajući da zadržim slane suze. Naravno da joj je to uradio, uradio je to svakoj, zašto ne bi i meni.
,,Izvini ako si mislila" počeškao se po čelu. Zagrizla sam usnicu klimajući glavom. ,,Onda nema razloga da te interesuje šta se dešava sa mnom." okrenula sam se i potrčala ka sobi. Suze su tekle polako terajući da zajecam.
,,Isabelle" čula sam njegov glas koji je polako nestajao iza mene...
munjica
YOU ARE READING
𝐀𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞 「 𝓭.𝓶. 」
Fanfiction❝𝚘𝚗 𝚓𝚎 𝚋𝚒𝚘 𝐦𝐨𝐣 𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘, 𝚊𝚕𝚒 𝚓𝚊 𝚗𝚒𝚜𝚊𝚖 𝚋𝚒𝚕𝚊 𝐧𝐣𝐞𝐠𝐨𝐯𝐚 𝙰𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊...❞ kontent... I5+ [droga, alkohol, pervezija] ... ,,𝙽𝚎 𝚜𝚖𝚎š 𝚖𝚎 𝚘𝚜𝚝𝚊𝚟𝚒𝚝𝚒 𝙸𝚜. 𝙼𝚘𝚓 ž𝚒𝚟𝚘𝚝 𝚋𝚒𝚘 𝚓𝚎 𝚜𝚒𝚟𝚘 𝚗𝚎𝚋𝚘. �...