Her zamanki gibi yorucu bir güne uyanmıştım yatağımdan kalkıp rutin işlerimi haledip hazırlandım ve kahvaltı için aşağı indim. Hızlı bir şekilde kahvatımı edip masayı toparladım dağınıklıktan hoşlanmıyordum. Bu gün nedensizce kendimi garip hissediyordum. Çantamı ve anahtarlarımı aldıktan sonra evden çıkıp arabama bindim ve şirkete sürmeye başladım.
Şirkete geldiğimde asansöre binip odamın olduğu kata çıktım odama geldikten bir kaç dakika sonra rutin olarak cansu kahvemi getirmiş ve bana günlük programı anlatmıştı bu gün fazla işim yoktu.
C: Efendim bişey sorabilirmiyim?
B: Dinliyorum.
C: Biliyorsunuz ablam hamile ve doğum vakti yaklaştı ve ben bu süreçte yanında olmak istiyorum ve bunun içinde yurt dışına çıkmam gerekiyor. Kısacası eğer mümkünse doğuma kadar izin alabilirmiyim?
Cansunun ablası 2 yıldır evliydi ve yurt dışında yaşadığı için Cansuyla görüşme fırsatları pek olmuyordu. Cansu da normal olarak doğumda ablasının yanında olmak istiyordu ve bunda gayet haklıydı.
B: Tabiki izin alabilirsin hata doğumdan sonra da bir kaç gün kalabilirsin izin konusunu merak etme.
C: Teşekürler efendim.
B: Ama yinede bir sorun var.
C: Nedir?
B: Sen gelene kadar benim asistanım kim olucak?
C: Ah o konu. Ben Duygu hanım bu konuda size yardımcı olabilir diye düşünüyordum.
B: Yeni gelen stajyer mi?
C: Evet o.
İçimde istemsiz bir kıpırdanma olmuştu nedenini bilmesemde sabah yediğim biseydendir diye üstünde durmadım
B: İyide işe daha yeni başladı ve bana ayak uydurabiliceğinden de emin değilim ayrıca ona ne kadar güvenebiliriz ki?
C: Ben yapabileceğinden eminim efendim. Hem bu sayede onu test etmiş te oluruz ne dersiniz ?
İç çekip Cansuyla döndüm.
B: İyi bakalım öyle olsun. Sen yapabileceğini düşünüyorsan bişey görmüşsündür. Ama bir hatası olursa senden bilirim ona göre.
Gülümseyerek bana baktı.C: O zaman ben Duygu hanımla konuşup detayları halederim. Ve merak etmeyin sorun çıkmicandan eminim.
B: Ne zaman gidiceksin peki?
C: Bilet bulabilirsem bu gece yada en geç yarın.
B: Peki. Ablana selamlarımı ilet lütfen.
Gülümseyerek beni başıyla onayladıktan sonra odadan çıkmıştı. O çıktıktan sonra kendimi işe vermiştim.Duygunun anlatımı.
Sabah erkenden uyanıp şirkete gelmiştim bu gün işimin ilk günüydü. Dün Cansu hanım bana şirketi gezdirmiş ve işle alakalı bilgiler vermişti. Oldukça sıcak kanlı ve güler yüzlü biriydi şimdiden sevmiştim onu. Açıkçası dün asansörde karşılaştığım kadının Berna hanım olduğunu öğrendiğimde şoka uramış ve kesinlikle işe alınmicamı düşünmüştüm ama öyle olmamış ve işe alınmıştım. Şu an sa masama oturmuş kendimi işe odaklamıştım. Bi kaç dakika sonra cansu hanım yanıma gelmişti.
C: Oturabir miyim.
D: Tabi ki sormanıza gerek yok.
Gülümseyerek karşımdaki sandalyeye oturdu.C: Nasılsın bakalım sevdinmi burayı.
D: Evet burası çok güzel ve sıcak hisetiriyor.
C: Alışmana sevindim. Ben seninle bişey konuşmak istiyordum.
D: Tabiki sizi dinliyorum.
C: Lütfen bana cansu de olur mu.
D: Nasıl isterseniz..yani nasıl istersen cansu.
C: Güzel. Şey benim. Bir süreliğine yurt dışına çıkmam gerekiyor ablam doğum yapıcak ve yanında olmak istiyorum.
D: Ne güzel. Senin adına çok sevindim.
C: Teşekür ederim. Asıl konuya gelirsek ben gitikten sonra Berna hanımın bir asistana ihtiyacı olucak ve bende sen ona bu konuda yardımcı olabilirsin diye düşünüyordum.
Bekle bir dakika. Şimdi ben Cansu geri gelene kadar O kadının yani Berna Akpınarın asistanlığını mı yapıcam. Tanrım ben rüya falan mı görüyorum.
C: Ee ne diyorsun?
D: B-bir dakika şimdi ben doğru mu anladım? Yurt dışına çıkıcağın için sen gitikten sonra Berna hanımın asistanlığını ben yapıcam öyle mi? Hani şu bizim patronumuz olan Berna akpınar.
C:Aynen öyle eğer sende istersen tabiki?
D: İ-isterim tabiki ama yapabilirmiyim emin değilim yani ben sıradan bir stajyerim sonuçta.
C: Yaparsın yaparsın. Ben gitmeden önce yapman gerekenleri sana meğil olarak Atıcam tamam mı?
D: Tamam...Bir dakika ne zaman gidiyorsun?
C:Bilet bulursam bu gece yada en geç yarın. Yani yarından itibaren Berna hanımın asistanısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️~İlk Aşkımsın~❤️ G×G
General FictionStajyer olarak girdiği şirkete Patronuna aşık olan Duygu Öztuna ve Stajerine aşık olan Berna Akpınar. G×G