1.Bölüm (Tanışma)

606 19 2
                                    

Her gün olduğu gibi bu gün de alarmın o sinir bozucu sesiyle uyandım. Yatağımda yavaşca gerinip kalktım ve banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra dolabımın önüne geçtim. Bi süre baktıktan sonra kırmızı takım elbisemi içinede siyah bir askılı giydim ve altınada kıyafetimle uyumlu siyah topuklularımı giyip hafif bir makyaj yaptıktan sonra odamdan çıkıp merdivenlerden aşağı indim.

(Giydiği kıyafet)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiği kıyafet)

Aşağı indiğimde mutfağa geçip kahvaltı hazırladım. Kahvaltım bittikten sonra masayı toparlayıp tekrar odama çıktım. Saate baktığım da 8:00 telefonumu çantama koyduktan sonra aşağı indim. Son bir kez kendime boy aynasından baktıktan sonra anahtarlarımı da çantama atıp evden çıktım ve arabama binip çalıştırdım.

Yarım saatlik bir yolculuğun ardından bana ait olan şirkete varmıştım. Büyük bir ağile şirketimiz olmasına rağmen ben kendi ayaklarım üzerinde durmak istediğim için üniversiteyi bitirdikten sonra Kendi evime çıkmış ve bir yıl ağile şirketimiz de çalıştıktan sonra kendi mimarlık şirketimi kurmuştum. 3 yıldır sektörde olmamıza ramen yaptığımız çalışmalarla çok hızlı bir şekilde yükselmiştik

Bu arada size biraz kendimden bahsediğim. Ben Berna Akpınar. 25 yaşındayım. Kendime Ait bir ayakabı şirketim var kısacası tasarımcıyım.Bir abim ve bir kız kardeşim var Abim bulut Ağile şirketimiz de babamla şalışıyor kız kardeşim Azra mesleğinde çok yetenekli bir Avukat. Annem se işinde çok başarılı bir Doktor.

Arabamı parketikten sonra şirkete girdim. Kapıdaki güvenlik yavaşça baş selamı verdiğinde tebessüm ederek asansöre doğru ilerledim. Asansör bulunduğum kata geldiğinde bindim ve odamın olduğu katın dümesine bastım. Tam kapılar kapanıcak ken biri asansörü tutmam için seslendiğinde elimle kapıların kapanmasını engelledim ve geri çekildimde içeri tahminimce benden 2,3 yaş küçük Siyah saçlı kahve rengi gözlü beyaz tenli bir kadın girdi. Üzerinde siyah uzun kolu üst kısmı danteli ve siyah kemerli bir Tulum vardı.

(Giydiği tulum)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiği tulum)

Asansöre bindikten sonra 3 katın düğmesine bastı. Muhtemelen stajyer olarak iş görüşmesi için gelmişti. Asistanım cansu hepsiyle aynı anda görüşücekti. Cansu benim hem yakın arkadaşım hemde asistanım ve bu hayata güvendiğim sayılı insanlardan birisi. saatime baktığımda bu kızın 10 dakika geç kaldığını gördüm özel hayatımda ve yakın çevreme karşı güler yüzlü olsam da iş yerinde ve çalışanlarıma karşı her zaman sert ve disiplinli olmuşumdur bu yüzden disiplin ve dakiklik benim için çok önemlidir. Yani 10 dakika da olsa geç kalması onun için bir eksi puan demek.
Gözlerimi tekrar kıza çevirdiğimde endişeli bir şekilde elleriyle oynuyordu muhtemelen geç kaldığı için korkuyordu.
Asansör 3.kata geldiğinde hızla asansörden indi ve görüşmenin olucağı odaya doğru ilerledi.

❤️~İlk Aşkımsın~❤️ G×GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin