Bölüm.5

382 21 6
                                    

İyi okumalar.

🖤~•{Genel}•~🖤

Duygu ve Berna çekim sahilde olucağı ve iş kıyafetleriyle rahat edemicekleri için ilk önce üzerleri ni değişmiş ve şile ye doğru yola çıkmış tı. Kısa bir yolculuğun ardından çekim alanına geldiklerinde Berna arkadaşlarıyla selamlaşırken Duygu hayran hayran manzarayı izliyordu ama onu izleyen hayran bakışlardan habersiz di. Açelya Geldiklerinden beri Duyguyu izliyordu onun güzelliğinden etkilenmişti ve Berna nın bunu fark etmemesi imkansızdı arkadaşını iyi tanıyordu. Selamlaşmaları bitiğinde Açelya hemen Duyguya yaklaştı.

A: Selam ben Açelya.
Duygu gülümseyerek.

D: Duygu bende memnun oldum Açelya hanım.

A: Bende öyle. Sen Bernanın yeni asistanı olmalısın Cansunun yerine gelen.

D: Evet Cansu hanım gelene kadar Berna hanımın asistanı ben olucam.

A: E sık sık görüşücez desene.

Duygu sadece gülümseyerek cevap vermişti. Sağa tarafına baktığında Berna hanımın kaşlarını çatmış onları izlediğini fark etti. Duygu şu an iş başında patronuyla bu kadar samimi olmasına kızdığını düşünüp haklı olduğuna karar verdi ve Açelyayla biraz daha resmi konuşmaya karar verdi.

B:Sohpetiniz bittiyse işe mi dönsek artık!

A: Ortak tamam iş kaçmıyor ya.

Berna bu söze karşı sadece göz devirdi ve çekim için hazırlanan mankenleri ve onlara yardımcı olan insanları izlemeye başladı. Bir süre çekim için hazırlık yapıldıktan sonra Herkez çekimi izlemeye başladı. Her çekimde ayakkabı ve elbise değiştirilmesi gerektiği için herkez ayrı bir telaş içindeydi bu yüzden Berna Duyguyu yardıma göndermişti.

15 dakika sonra.

Çekimler ışık hızıyla devam ederken Başını kaldırıp sağa tarafına baktı Berna. Duygu ve Açelya karavanların olduğu yerde Duygunun elinde kostümler gülerek sohpet ediyorlardı. Berna bunu görünce kaşlarını çattı herkez canla başla çalışırken ikisi keyif çatıyor du. Berna için iş herşeyden önce geliyordu. Tam müdahale edicek ken Açelya ordan ayrılmış ve Berna da yapıcağı uyarıdan vaz geçmiş ve önüne dönmüştü.

Duygu Açelyayla olan sohpetin den sonra canla başla çalışmaya başlamıştı. Ordan oraya her yardıma ihtiyacı olana koşuyordu.

D: Yeni ayakabı gettirin!
Diye bağırdı deniz adındaki adam.
Deniz hem Bernanın arkadaşı hemde şirketin fotorafçısıydı. Duygu kimsenin ayakkabı getirmediğini görünce hemen koşup ayakkabı ları alıp manken olan kızın yanına gitti ve ayağındaki ayakkabıyı çıkartıp diğerini giydirdi. Tam ayağa kalkıcağı sırada dengesini kaybedip kızın üzerine düştü ve ikisi birlikte suya düştü. Bunu gören setteki herkez koşup kızı sudan çıkarırken Duygu tek başına kalkmaya çalışmış ama ayağını burkup acı içinde tekrar yere çökmüştü. Tam tekrar kalkıcak ken birinin onu kucağına almasıyla neye uğradığını şaşırdı tabi bunda onu kucağına alan kişinin Berna hanım olmasının da büyük payı vardı. Berna Duyguyu sandalyeye oturtup bir ilk yardım çantası istedi.

D: Berna hanım ben gerçekten çok çok özür dilerim birden ayağım takılınca....

B:İlk yardım çantası nerde?

Duygunun lafını Berna kesmişti. Berna ne kadar soğuk biri olsa da yardım sever biriydi. Çalışanlardan biri yardım çantasını getirdiğinde önce ayağını temizleyip krem sürdü ve sargı beziyle güzelce sardı. Bu süre için de ikiside konuşmamıştı. Berna pansuman bittince ayağa kalkıp duyguya baktı.

B: bir süre üzerine basma ve her gün krem sür.

Duygu yaşadığı utanç duygusuyla başını eğip teşekkür etti. Tam bir rezaleti olanlar. Tam tekrar özür dilemek için dudaklarını aralamıştı ki yan taraftan gelen sesle tekrar eski haline döndü.
Gelen Açelya dı.

A: Duygu iyi misin bişey yok değil mi?

D: İyiyim Açelya hanım önemli bişey değil di zaten.

A: Anladım canım geçmiş olsun.

D: Teşekkürler.

Açelyanın kulandığı canım kelimesi Bernanın canını sıkmıştı. Çalışanlarla fazla samimi olunmasından hoşlanmazdı ama Açelya onun aksine herkesle samimi olan ve neşeli bir kızdı tabi bunda Duygudan hoşlanmış olmasının da biraz payı vardı. Çekimler bir süre sonra bittiğinde Açelya ne kadar Duyguyu eve bırakmayı teklif etse de Bernanın delici bakışlarını gören duygu bunu red etmiş ve bir taksiyle evine dönmüştü. Berna ve Açelya ise arabalarına atlayıp Cansuyla olan akşam yemeği için rezervasyon yaptırdıkları Restoran na gitmeden önce evlerine uğrayıp üzerlerini değiştirip hazırlanmışlar ve evlerinden çıkıp yola çıkmışlardı.

Merhaba bebeklerim biliyorum bölüm baya geç geldi ama bu ay tamamen sınavlarla dolu olduğu için yazmaya fırsatım olmadı. Umarım bölümü beğenmişsiniz dir biraz kısa bir bölüm oldu ama gelecek ay düzenli olarak bölüm atmaya başlicam. Lütfen Vote ve yorum yapmayı unutmayın ve fikirlerinizi belirtin. Sizi seviyorum ❤️❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

❤️~İlk Aşkımsın~❤️ G×GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin