Şirketin sahibi olduğumu söylediğimde yüzündeki ifade görmeye değerdi. Bana şok olmuş şekilde bakarken yüzümde istemsiz bir sırıtış belirdi.Yüzündeki şaşkın ifade sürerken ona ne kadar baktım bilmiyorum ama Cansu nun yalandan Öksürmesiyle transtan çıktım. Hafif boğazımı temizleyerek devam etim.
B:Öncelikle hepinize geldiğiniz için teşekür ederim. Hepinizin bildiği gibi aranızdan sadece tek bir kişi bizimle kalıcak bu yüzden sizi biraz bekletmemiz gerekti. Hepinizin dosyalarını inceledik ve aralarından en iyi olanı seçtik ve Elimde gördüğünüz dosya da da seçilen kişinin bilgileri mevcut. Sizi daha fazla bekletmeden seçilen kişiyi açıklamak istiyorum. Seçilen kişi....
Herkez gergin bir şekilde bana bakıyordu. Ortamda bir sessizlik hakimdi ve herkez nefesini tutmuş gibiydi. Hepsi heyecanla konuşmamı bekliyordu. Ona baktığımda ise başını yere eğmiş ve gözlerini sımsıkı kapatmıştı.
B:Duygu Öztuna.
İsmi açıkladığımda hızla başını kaldırmış bana bakıyordu.
B:Tebrik ederim. Aralarındaki en iyi dosya sizinkiydi. Aramıza hoş geldin.
Dediğimde kekeleyerek cevap vermişti.D:T-teşekürler.
hafif bir gülümsemeyle karşılık verdiğimde oda aynı şekilde gülümsemiş ve yanakları kızarmıştı. Bu hali çok tatlı gidip yanaklarını ısırmamak için zor duruyorum. Bekle ne diyorum lan ben. Kendine gel Berna sen böyle biri değilsin kimseye tolerans göstermezsin ne oluyor sana.
"Ne oluyor acaba"
Ne Saçmalıyorsun sen ?
"Bir düşün bakalım ne oluyor diyorum "
Off başladın yine boş boş konuşmaya.
"Hıhı tabi"
İç sesimle olan kavgamı bitirip tekrar odadakilere döndüm.
B:Evet. Duygu hanım işe ne zaman başlicağınız ve ne yapıcağınız la ilgili detaylarla ilgili cansu hanım size yardımcı olucak onun dışında bir problem olursa tekrar cansuya söyleyin o bana iletir.
D:P-peki efendim.
Başımla onu onaylayıp diğerlerine döndüm.
B:Size gelince geldiğiniz için tekrar teşekür ederim ve lütfen şu an seçilmedi iniz için Umudunuzu kaybetmeyin eğer istekle çalışırsanız başarırsınız bunu unutmayın. Hepinize iyi günler.
Cansuya baktığımda hafifce baş selamı verdikten sonra oda dan çıkıp asansöre bindim ve kendi odama çıktım ve kendimi koltuğuma bıraktım. Kendimi tuhaf hisediyordum. Nedenini anlamasam da yorgunluktandır diyerek üstünde durmadım ve önümüzde ki defile için çizim yapmaya başladım.
Herkese merhaba arkadaşlar biliyorum bölüm çok kısa diceksiniz üzgünüm ama bir süre iki kitaba da bölüm atmicam bazı şahsi problemlerim var. Bu arada lütfen kitabı beğenip beğenmediğiniz yorumlara yazın çünkü ona göre kitaba devam edicem. Sizi seviyorum. Bir süre sonra görüşmek üzere❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️~İlk Aşkımsın~❤️ G×G
BeletrieStajyer olarak girdiği şirkete Patronuna aşık olan Duygu Öztuna ve Stajerine aşık olan Berna Akpınar. G×G